اخبار ورزشی

خدمتی در مصاف با رقبای جهانی در هند

نجمه خدمتی ملی پوش تیراندازی استان از فردا در رقابت های جام جهانی هند به مصاف رقبای خود می رود. به گزارش امروز خراسان جنوبی، تیم ملی تیراندازی ایران با ترکیب ۸ ورزشکار در دو رشته تفنگ، تپانچه به مسابقات جهانی ۲۰۱۷هندوستان اعزام شد. در این رقابت ها نجمه خدمتی ملی پوش خراسان جنوبی نیز حضور دارد. لازم به ذکر است اولین دوره مسابقات میکس تیمی به صورت رسمی از ۴ الی ۱۴ اسفند ماه نیز برگزار می شود.
برگزاری کلاس مربیگری آمادگی جسمانی
بانوان دربیرجند
کلاس مربیگری درجه ۳ آمادگی جسمانی بانوان در بیرجند برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، یک دوره کلاس مربیگری درجه ۳ آمادگی جسمانی بانوان با حضور ۳۰ شرکت کننده در سالن تختی بیرجند برگزار شد. آموزش این دوره برعهده مقربی مدرس فدارسیون بود.

سوت آغاز رقابت های والیبال ادارات سربیشه
رقابت های والیبال آقایان ادارات سربیشه آغاز شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های والیبال آقایان ادارات سربیشه با حضور ۵ تیم به صورت دوره ای در سالن اندیشه مجموعه ورزشی تختی آغاز شد. در روز اول و دوم این رقابت ها تیم های آموزش و پرورش با نتیجه ۳برصفر از سد شبکه بهداشت و درمان گذشتند. تیم ناحیه مقاومت بسیج ۳ برصفر سد آبفای روستایی را شکست داد. گفتنی است در این مسابقات تیم هایی از ادارات آموزش و پرورش،راه و شهرسازی،ناحیه مقاومت بسیج،آبفای روستایی و شبکه بهداشت و درمان با یکدیگر به مدت یک هفته رقابت می کنند.
رقابت فوتسالیست های درح
رقابت های فوتسال بخش درح شهرستان سربیشه آغاز شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های فوتسال جام درح شهرستان سربیشه با حضور ۸ تیم در سالن ورزشی فتح المبین آغاز شد. در این مسابقات تیم هایی از روستای گلوباغ، کلاته شب، لانو و درح حضور دارند که در دو گروه ۴تیمی با یکدیگر رقابت می کنند.
معرفی تیم های راه یافته به دورنهایی لیگ والیبال استان
تیم های راه یافته به دور نهایی لیگ والیبال استان مشخص شدند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، ادامه رقابت های دور مقدماتی لیگ والیبال استان با انجام ۵ دیدار پیگیری شد که در پایان از گروه یک تیم های بزرگسالان بیرجند و سربیشه و از گروه ۲ تیم های فردوس و قاین در دور نهایی این رقابت ها ۵ اسفند ماه جاری به مصاف یکدیگر می روند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*