آخرین خبر :

اخبار شهرستان

گردهمایی سرگروه های درس فرهنگ و هنر کشور در بیرجند
امروز خراسان جنوبی – دهقانی dehghani@birjandtoday.ir
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر ۶۰ دبیر تخصصی وظیفه تدریس درس فرهنگ و هنر مدارس دوره اول متوسطه را برعهده دارند. سید رضا میرزایی در مراسم اختتامیه دومین گردهمایی سرگروه های درس فرهنگ و هنر کشور در مرکز فرهنگی رفاهی فرهنگیان در بیرجند اظهار کرد: در این گردهمایی سرگروه های درس فرهنگ و هنر ۳۲ استان شرکت کردند. وی با بیان این که در این گردهمایی ۴ روزه برنامه های دبیرخانه درس فرهنگ و هنر دفتر اول متوسطه تبیین و تدوین می شود، تصریح کرد: ارتقای شاخص های مهارتی سرگروه ها و ارتقای سطح آموزشی این درس در کشور از دیگر اهداف این گردهمایی به شمار می رود.
۳۴ میلیارد ریال سهام در تالار بورس استان داد و ستد شد
امروز خراسان جنوبی – حمیدی hamidi@birjandtoday.ir
مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی گفت: در بهمن ماه امسال، ۱۵ میلیون و ۸۴۱ هزار سهم به ارزش ۳۴ میلیارد ریال در تالار بورس استان داد و ستد شده است. سعید هریوندی افزود: مجموع معامله تالار بورس استان از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه به عدد ۵۵۵ میلیارد ریال رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هشت درصد رشد دارد. وی بیان کرد: از مجموع معامله ۵۰ درصد مربوط به خرید سهام و بقیه مربوط به فروش سهام است.
کشف هزار قطعه پرنده زینتی از شکارچیان غیرمجازدر استان
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی از کشف و ضبط یک هزار و ۱۱۲ پرنده زینتی از شکارچیان غیرمجاز و متخلفان زیست محیطی استان در ۱۱ ماهه سال جاری خبر داد. مسعود مستقیم اظهار کرد: در ۱۱ ماهه سال جاری ۲۴۲ نفر از متخلفین زیست محیطی و شکارچیان غیر مجاز توسط یگان حفاظت محیط زیست استان دستگیر شده اند.
خسارت ۶/۶میلیارد ریالی به تاسیسات آبرسانی زیرکوه
مدیر آب و فاضلاب روستایی زیرکوه گفت: در اثر وقوع سیل در ۳۰ بهمن ماه، ۶میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال زیان به تاسیسات آبرسانی این شهرستان مرزی وارد شد. علیرضا غلامحسینی، به ایرنا، افزود: بیشتر زیان ها مربوط به خطوط انتقال آب شرب، سیستم اتوماسیون، تاسیسات برقی و حوضچه های شیرآلات است. به گفته وی این زیانها در روستاهای «سینیدر، دزگ، مجتمع وحدت» گزارش شده است.
تشکیل شعبه قضایی ویژه بدهکاران بانکی در خراسان جنوبی
جلسه کمیسیون مدیران شبکه بانکی استان خراسان‌جنوبی به میزبانی بانک ایران زمین با حضور مدیران بانک‌ها و مدیر کل دادگستری استان در سالن کنفرانس مدیریت شعب این استان تشکیل شد. یزدانی مدیر بانک ایران زمین خراسان‌جنوبی دراین جلسه با تقدیر از دستگاه قضائی استان به ویژه مدیرکل و همکاران وی از موافقت دادگستری با تشکیل شعبه قضائی ویژه بدهکاران دراین استان خبر داد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*