اخبار شهرستانها

اختلالات شبکه های دیجیتال رادیو و تلویزیون استان به زودی رفع می شود
اختلال در دریافت شبکه های دیجیتال رادیو و تلویزیون خراسان جنوبی به زودی برطرف می شود. به گزارش امروز خراسان جنوبی، معاون فنی صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی گفت: مشکل اختلال در دریافت شبکه های دیجیتال رادیو و تلویزیون شهرستان های بیرجند و خوسف به علت نقص فنی در سیستم فرستنده است. سید وحید حمیده کیش افزود: همکاران این معاونت در حال برطرف کردن این مشکل هستند که در چند روز آینده برطرف خواهد شد.

 
ساعات کار واحدهای شماره گذاری استان افزایش یافت
رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان از افزایش ساعات کار در واحدهای شماره گذاری در استان خبر داد . سرهنگ «علیرضا رضایی» افزود: در دهه اول اسفند ماه شروع به کار مرکز تعویض پلاک و واحد شماره گذاری در مرکز استان از ساعت  ۷ الی ۱۵و در دهه دوم اسفند ماه از ساعت ۷ الی ۱۷ و در دهه سوم اسفند ماه از ساعت ۷ الی ۱۸:۳۰ خواهد بود.
ارزآوری ۲۱ میلیون دلاری صادرات دامی
مدیرکل دامپزشکی استان خراسان جنوبی از ارزآوری ۲۱ میلیون دلاری محموله های دامی خبر داد. دکتر « علیرضا رفیعی پور » گفت: از ابتدای امسال بیش از ۲۱ میلیون و ۷۱۵ هزار دلار از صادرات محموله های دام، طیور و فرآورده های خام دامی ارزآوری داشتیم. وی تاکید کرد: شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در برخی مناطق کشور در میزان صادرات مرغ، تخم مرغ، جوجه یک روزه و خوراک طیور از استان به افغانستان خللی ایجاد نکرده است. وی میزان صادرات خوراک طیور را ۲۴ هزار تن و مرغ منجمد را یک هزار و ۵۲۸ تن اعلام کرد و افزود: اقلام صادراتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

 
توقیف دو محموله مرغ تخمگذار و گوشتی در سربیشه
رئیس دامپزشکی سربیشه از توقیف ۲۴۰۰ قطعه مرغ زنده در سربیشه خبر داد. سید حمید محمدی گفت: این محموله ها که در دو کامیون بدون مجوز از شهرهای مشهد و بیرجند راهی زاهدان بودند،در محدوده شهر مود با همکاری نیروی انتظامی شهرستان متوقف شدند.

 
۱۳میلیون متر مکعب آب در سدهای استان ذخیره سازی شد
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی گفت: به دلیل بارش باران و وقوع سیل در یک هفته گذشته، ۱۳میلیون متر مکعب آب در هشت سد مخزنی و پنج سد تغذیه مصنوعی استان ذخیره سازی شده است. حسین امامی در گفت و گو با ایرنا، افزود: ظرفیت سدهای استان ۶۰ میلیون متر مکعب است که هم اکنون ۳۰ درصد این ظرفیت آبگیری شده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*