آخرین خبر :

اخبار شهرستانها

میانگین بارش‌ها در خراسان جنوبی به ۲ برابر افزایش یافت
رئیس گروه پیش‌بینی و صدور پیش آگاهی‌های جوی اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: بارش‌های اخیر در استان میانگین بارش‌ها را در خراسان جنوبی به دو برابر افزایش داد. رضا برهانی اظهار داشت: طی بارش های روزهای جمعه و شنبه در شهرستان قاین ۵۹ میلیمتر، سربیشه ۴۶ میلیمتر، سرایان ۴۵، زیرکوه ۳۵، خوسف ۳۳، بیرجند ۱۹، فردوس ۱۵ ، طبس ۸، بشرویه ۵ و نهبندان یک میلیمتر باران باریده است. وی گفت: هوای امروز استان کمی ابری همراه با وزش باد، تشکیل مه در ارتفاعات و کاهش دمای یک تا سه درجه‌ای پیش‌بینی می‌ شود.
بازدید معاون سازمان ملی استاندارد ایران از کویرتایر
معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران از واحد تولیدی کویر تایر با هدف بررسی موانع و مشکلات این واحد بازدید کرد. مرندی مقدم در حاشیه گردهمایی مدیران ستادی و استانی سازمان استاندارد در بیرجند، از خط تولید شرکت کویر تایر بازدید کرد.
ساخت و بهسازی ۱۳۵۲ واحد مسکونی برای نیازمندان
مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: بیش از ۲۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای بهسازی و مقاوم سازی مسکن مددجویان تحت پوشش از ابتدای امسال در استان هزینه شده است. محمود گل محمدی افزود: کمک به احداث و یا خرید مسکن، تعمیرات جزئی و کلی ساختمان، حصارکشی، احداث حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و بهره مندی خانواده های تحت پوشش از انشعابات آب، برق و گاز  از جمله خدمات عمرانی این نهاد است. وی گفت: یکی از دغدغه های مهم خانواده های تحت پوشش، داشتن سرپناه مناسب است و در واقع یکی از راههای توانمندسازی خانواده ها است. گل محمدی با اشاره به اینکه بسیاری از مددجویان تحت پوشش در استان  دارای مسکن نامناسب و اجاره نشین هستند افزود: همکاری خیران و گروه‎های جهادی با این نهاد در ساخت مسکن محرومان جای تقدیر دارد و می‌توانیم از این الگو  برای ارائه خدمات مناسب به جامعه هدف استفاده کنیم.
فروریختن قنات وآبگیری سد جدید روستای فورگ
رئیس شورای اسلامی روستای فورگ گفت: به علت بارندگی های شدید طی روزهای گذشته یک پشت از قنات بید روستای فورگ فروریخت که این موضوع سبب شد تا ۲۰۰ متراز طول رشته این قنات بند بیاید. احمد اسماعیلی اظهارکرد: سدی که به همت و سرمایه مردم روستای فورگ ساخته شده بود و در ۱۰ روز گذشته به بهره برداری رسیده بود، طی بارندگی های اخیر آبگیری شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*