آخرین خبر :

چهارشنبه سوری کم حادثه

چهار شنبه سوری در خراسان جنوبی ۱۱ مجروح بر جا گذاشت. معاون مرکز مدیریت حوادث و  فور یت های پزشکی  استان در گفت وگو با خبرنگار ما با بیان این خبر اذعان داشت: از این تعداد ۴ نفر در محل درمان و ۷ نفر به بیمارستان منتقل شدند که بعد از درمان سرپایی ترخیص شدند. عباسی با بیان اینکه جراحات این تعداد مصدوم حاد نبوده، افزود: بیشتر این مصدومان از ناحیه چشم و دست ها دچار آتش سوزی شده اند که استفاده از ترقه و پریدن از آتش علت اصلی مصدومیت آنها بوده است.
وی ادامه داد: چهارشنبه سوری سال گذشته ۱۵ مجروح بر جا گذاشته که در سال جاری شاهد کاهش این حوادث بوده ایم. وی با بیان اینکه از این تعداد مصدوم یک نفر مربوط به شهرستان فردوس و بقیه بیرجند بوده است، گفت: هم چنین در این مراسم بر اثر حوادث رانندگی شاهد برخورد چند وسیله نقلیه با عابرین پیاده بوده ایم که مجروحان به بیمارستان منتقل شده اند.
وقوع ۴۶ فقره آتش سوزی در چهارشنبه سوری
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند نیز در گفت وگو با خبرنگار ما از وقوع ۴۶ حادثه آتش سوزی در مراسم چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: این حوادث شامل ۱۰ فقره آتش سوزی سطل زباله و بقیه بر اثر آتش زدن لاستیک اتفاق افتاده و در مجموع خسارت جانی و مالی برای آتش نشانان در پی نداشته است.
مردم خراسان جنوبی به احترام شهدای
 پلاسکو حماسه خلق کردند
میرزایی با قدردانی از مردم استان در برگزاری مراسمی آرام در چهارشنبه پایان سال به احترام شهدای آتش نشان پلاسکو ، افزود: مردم به پاسداشت شهدای پلاسکو حماسه ای دیگر خلق کردند و گل کاشتند. وی با قدردانی از همراهی تمامی ارگان ها و نهادهای دخیل در برگزاری این مراسم، ادامه داد: رسانه ها و صدا و سیما در استان نیز در راستای فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به مردم در برگزاری این مراسم سنگ تمام گذاشتند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*