شهروندان رفتارهای ناهنجار را در مراسم چهارشنبه سوری به پلیس اطلاع دهند

فرمانده یگان ویژه انتظامی خراسان جنوبی از آمادگی این مجموعه برای پوشش دادن برنامه های چهارشنبه پایان سال خبرداد و گفت: شهروندان رفتارهای ناهنجار را در چهارشنبه سوری به پلیس اطلاع دهند. سرهنگ علیرضا کاظمی آبیز در گفت وگو با امروز خراسان جنوبی افزود: خانواده ها باید فرزندان خود را از خطرات و آسیب های ناشی از انفجار مواد منفجره آگاه کنند و آنان را از بازی با چنین موادی بر حذر دارند. وی هم چنین از خانواده ها خواست تا در شادی های فرزندانشان مشارکت کنند و با آنها در تهیه وسایل آتش بازی بی خطر و مفرح همراه باشند.
وی با بیان اینکه در هنگام برپایی آتش در داخل یا خارج از ساختمان از دسترسی به کپسول اطفای حریق و جعبه کمک های اولیه اطمینان حاصل نمایید، گفت: شهروندان باید مراقب رفتارهای خطرناک و ناهنجار افراد باشند و در صورت لزوم مراتب را به واحدهای گشتی نیروی انتظامی و یا پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
سرهنگ کاظمی از شهروندان خواست تا از سوزاندن وسایل یا مواد غیر متعارف مانند کپسول گاز، لاستیک و آمپول و استفاده از مواد آتش زا نظیر بنزین، الکل، کاربیت و مانند آن جدا خودداری کنند و در ادامه افزود: از برپایی آتش در معابر باریک و در نزدیکی پست های برق یا ایستگاههای تقلیل فشار گاز و پارکینگ های عمومی خودداری کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*