آخرین خبر :

اخبار ورزشی

درخشش قویترین مردان استان
 در رقابت های شرق کشور
نمایندگان خراسان جنوبی در رقابت های قویترین مردان شرق کشور خوش درخشیدند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقات قویترین مردان شرق کشوربا حضور ۱۵۰ ورزشکار از استان های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی و کرمان در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در سه ماده پرس سینه، دمبل و کنده به میزبانی مشهد برگزار شد. در این رقابت ها  علی قربانی و مسعود قلندری نمایندگان خراسان جنوبی از  شهرستان قاین توانستند به ترتیب مدال طلا و نقره این رقابت ها را کسب کنند.
اکبری سکاندار هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان شد
مجمع انتخاب رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی خراسان جنوبی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی و ۴ کاندیدا در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان بیرجند برگزار شد. ابوذر اکبری با کسب ۱۱ رای سکاندار هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان شد.
مدیرکل ورزش وجوانان خراسان جنوبی:
 رویکرد حوزه جوانان در سال آینده جلب همکاری بخش خصوصی و سازمان های مردم نهاد است
مدیرکل ورزش وجوانان استان خراسان جنوبی گفت:  مهمترین رویکرد حوزه اوقات فراغت جوانان در سال آینده اهتمام در جلب همکاری بخش خصوصی و سازمانهای مردم نهاد و مشارکت حداکثری جوانان در برنامه ریزی، اجرا و نظارت برنامه های اوقات فراغت خواهد بود .به گزارش امروز خراسان جنوبی، دکتر افضل پور در مراسم تجلیل از برترینهای اوقات فراغت استان افزود: مهمترین رویکرد حوزه جوانان در سال آینده همکاری با بخش خصوصی و سازمانهای مردم نهاد و مشارکت حداکثری جوانان در برنامه ریزی، اجرا و نظارت برنامه های اوقات فراغت، راه اندازی خانه های جوان، توانمند سازی سمن های جوان و هماهنگ سازی دستگاههای استانی با هدف پوشش نیازها و اقتضائات جوانان، اجرای برنامه های گردشگری طبیعت محور و خانواده محور و اجرای برنامه های همگانی به منظور ارتقای هویت، ایجاد شادابی و نشاط در بین جوانان خواهد بود. گفتنی است در پایان این مراسم از فعالیتهای ادارات کل آموزش و پرورش، آموزش فنی و حرفه ای، تعاون،کارورفاه اجتماعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و همچنین سازمانهای مردم نهاد ستارگان علم و خرد ، کانون جوانان جواد الائمه (ع) و کانون پرورش افکار پارند با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.
برگزاری جشن گلریزان در زورخانه قاین
جشن گلریزان در زورخانه شیرخدای قاین برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، جشن گلریزان شهرستان قاین با همکاری هیات باستانی و زورخانه ای و با حضور رئیس و اعضای هیأت و جمعی از پیشکسوتان و ریش سفیدان ورزش زورخانه ای وورزشکاران زورخانه های شیرخدای قاین و ذوالفقار اسفشاد برگزار شد.در این مراسم  مبلغ چهل وپنج میلیون ریال جهت کمک به خانواده های بی سرپرست و آسیب دیده جمع آوری شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*