اخبار شهرستانها

برگزاری کلاس های آموزشی و ترویجی بیماریهای قابل انتقال به انسان در قاین
در راستای آموزش همگانی و برای افزایش سطح آگاهی دامداران شهرستان در خصوص مهمترین بیماریهای های قابل انتقال به انسان همچون تب کریمه کنگو، تب مالت، هاری وسل، کلاسهای آموزشی و ترویجی برگزار می شود.
۶ ماه حبس جزای دلال و حمل کننده
 غیر مجاز دام در نهبندان
رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان گفت: دلال دام در نهبندان که خرید و فروش و حمل بدون مجوز بهداشتی دامپزشکی را انجام می داد، به ۶ ماه حبس محکوم شد. محمد راه انجام افزود: این متخلف بدون توجه به ضوابط بهداشتی قرنطینه ای دامپزشکی اقدام به جابجایی دام ها  از نهبندان به مقصد کرمان می کرد که با همکاری فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان شناسایی و محموله توقیف شد.
چاپ تمبر اختصاصی باغ و عمارت
جهانی اکبریه برای نوروز ۹۶
معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان از طراحی و چاپ تمبر اختصاصی باغ و عمارت جهانی اکبریه بیرجند با همکاری روابط عمومی و امور فرهنگی اجتماعی اداره کل برای نوروز ۱۳۹۶ خبر داد.
عربی افزود: تمبر یک اثر هنری است که می تواند به عنوان یک سفیر فرهنگی برای استان خراسان جنوبی عمل نماید . باغ و عمارت اکبریه برای این مهم در نظر گرفته شد که بخشی از فرهنگ و هویت استان را در خود جای داده است و در سی و پنجمین نشست یونسکو در سال ۲۰۱۱ میلادی به ثبت جهانی رسیده است.
آیین تکریم و معارفه رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فردوس برگزار شد
طی حکمی از سوی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، حمیدرضا صولتی به عنوان سرپرست اداره شهرستان فردوس معرفی شد و از خدمات عرب نژاد رییس سابق آن اداره قدردانی به عمل آمد.. مدیر کل تعاون، کار ورفاه امور اجتماعی استان در این مراسم گفت:  در سیستم مدیریتی تغییرات یک امر طبیعی است و این موجب می شود تا از تجربیات به صورت چرخشی استفاده شود.
محمد سنجری در ادامه افزود: نگاه ما در سیستم مدیریتی توجه به  توانمندی افراد در داخل سیستم است زیرا موجب ایجاد انگیزه در بین کارکنان خواهد شد. مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: داشتن برنامه کاری مدون و از پیش تعیین شده از ویژگی های سازمان موفق است که ما را در رسیدن به اهداف و رسالت های سازمانی یاری خواهد داد. خود ارزیابی، استمرار و پیگیری امور، ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی و حفظ کار موجود و تلاش در جهت جذب سرمایه گذاری از موضوعاتی بود که مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به بیان آن پرداخت.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*