آموزش و پرورش قهرمان رقابت های والیبال بانوان کارکنان ادارات شد
رقابت های والیبال کارکنان ادارات بیرجند با قهرمانی تیم آموزش و پرورش پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های والیبال بانوان کارکنان ادارات بیرجند با حضور ۱۰تیم در بیرجند برگزار شد که در پایان تیم های آموزش و پرورش بیرجند، نیروی انتظامی و آموزش و پرورش نهبندان مقام های اول تا سوم را کسب کردند‌. گفتنی است مسابقات طناب کشی و فریزبی کارکنان ادارات بانوان بیرجند در چهارشنبه و پنجشنبه این هفته برگزار خواهد شد‌.

 
افراد برتر مسابقه پینگ پنگ جام فجر قاینات معرفی شدند
رئیس هیئت تنیس روی میز قاینات گفت : نفرهای برتر چهارمین دوره رقابت های پینگ پنگ جام فجر این شهرستان پس از ۲ روز رقابت در شهر قاین معرفی شدند.
سید رضا سجادی در گفت و گو با ایرنا افزود : این رقابت ها با شرکت ۷۸ ورزشکار از روز چهارشنبه آغاز شده بود که با انجام ۱۲۶ بازی و به صورت دو حذفی در روز پنجشنبه ادامه یافت و با معرفی نفرهای برتر به کار خود پایان داد. وی بیان کرد : عماد ایوبی ، سهیل صفی زاده ، علی عاملی و حسن مقنی باشی به ترتیب مقام های اول تا چهارم این رقابت ها را از آن خود کردند، همچنین از سید طه و سید محمد ترحمی نیز به عنوان جوان ترین شرکت کننده تجلیل شدند.

 
برگزاری مسابقات کاراته دانشجویان استان
مسابقات کاراته دانشجویان پسر دانشگاهها وموسسات آموزش عالی استان دیروز با شرکت ۶ دانشگاه در دوسبک کنترلی و آزاد در سالن ورزشی فجر دانشگاه بیرجند برگزار شد. در این مسابقات دانشگاه بیرجند، دانشگاه ابن حسام ودانشگاه فرهنگیان به ترتیب مقامهای اول تا سوم تیمی این مسابقات راکسب کردند.

 
شناگران ماهر کارگر استان معرفی شدند
مسابقات شنا ویژه کارکنان دستگاه های تابعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در استان برگزار و برترین ها معرفی شدند. رئیس هیئت ورزش های کارگری استان گفت: مسابقات شنای ۵۰ متر با حضور ۱۴ نفر از کارکنان دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان در استخر سرپوشیده کوثر بیرجند برگزار شد. به گفته «علیزاده» در این رقابت ها  «محمد حسین محمودی» از بیمه سلامت ، «حسین سبزه کار» از تامین اجتماعی و «جلیل شاعرزاده » از بانک رفاه به مقام های اول تا سوم دست یافتند و جوایزی به آنان اهدا شد.

 
برگزاری مسابقه دو و میدانی نیروهای نظامی
و انتظامی در قاین
به مناسبت گرامی داشت سالگرد پیروزی انقلاب یک دوره مسابقه دو و میدانی به مسافت ۳ هزار مترمربع بین نیروهای مسلح نظامی و انتظامی شهرستان قاینات برگزار شد. در این مسابقه که توسط تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران قاین برگزار شد دونده ها مسافت سایت ارتش تا گلزار شهدای روستای اکبریه را پیمودند که در نهایت«مهدی یوسفی»و  «حسین رضایی نژاد»اول و دوم شدند و به ۲۲ نفر از دیگر شرکت کنندگان لوح و هدایایی اهدا شد.

 
حضور خدمتی در مسابقات تیراندازی جام جهانی ۲۰۱۷
اولین دوره مسابقات تیراندازی جام جهانی در سال ۲۰۱۷ در هندوستان برگزار می شود و «نجمه خدمتی» ورزشکار المپیکی و پر افتخار خراسان جنوبی  نیز در این رقابت ها حضور خواهد داشت. بر اساس گزارش فدراسیون تیراندازی کشورمان این رقابت ها از ۴ اسفند به مدت ۱۰ روز در کشور هندوستان برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*