اخبار ورزشی

برگزاری مسابقه اسب دوانی در بیرجندDSC_5571_resize
ششمین مسابقه اسب دوانی خراسان جنوبی روز گذشته در ابتدای جاده تزانزیت بیرجند – زاهدان جنب ورزشگاه نیمه تمام ۱۵هزار نفری مرکز استان برگزار شد. این رقابت ها با شرکت هشت اسب ترکمن و « دوخون» از گناباد و خراسان جنوبی به مسافت هزار و ۲۵۰متر برگزار شد. در گروه اسب ترکمن چابک سواران حمید سبزبان، شاهدوست و هادی حاجی زاده مقام های اول تا سوم را کسب کردند. همچنین در مسابقه با اسب دوخون، احمد سبزبان، پل شکسته و جواد شریفی بر رقبای خود پیروز شدند و مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
بانوان شطرنج باز خراسان جنوبی مشخص شدند
مسابقات قهرمانی شطرنج بانوان استان پنجشنبه درهیأت شطرنج استان خراسان جنوبی برگزارشد. این رقابت هادرپنج دور به روش سوییسی بین بانوان برگزارشد و نفرات برتر در هر رده سنی معرفی شدند. در این مسابقات در رده سنی زیر ۸ سال: پرنیاکدخدایی مقام اول و یگانه الوانی مقام دوم را کسب کردند. در رده سنی زیر۱۰سال یلدا عارف زاده، هستی خزاعی و آیدا ابریشمی مقام های اول تا سوم را کسب کردند. در رده سنی زیر۱۲ سال مهتاب وطنی قهرمان شد. همچنین در رده سنی زیر۱۴سال ملیکا الوداع مقام اول، مشیانه تازه رو مقام دوم و فاطمه توکلی مقام سوم را از آن خود کردند. در رده سنی زیر۱۶سال عالیه اژدری بورنگ، عطیه حسینی اول و دوم و ساناز خراشادی و میترا نوغابی مشترکا سوم شدند. دررده سنی زیر۱۸سال مهرنوش آرمند مقام اول، آواصالحی مقام دوم و حنانه حسین پورمقام سوم را بدست آوردند. در رده سنی زیر۲۰ سال: مرضیه ذابحی، کوثر امیری نژاد و آیلین میراب شبستری به ترتیب مقام های اول تا سوم رابه دست آوردند.
خراسان جنوبی مردان شطرنج باز خود را شناخت
مسابقات شطرنج استان در رده آقایان در۵ دور به روش سوییسی برگزارشد و نفرات برتر در هررده سنی معرفی شدند. دررده سنی زیر۸سال البرز قیاسی مقام اول، امیرارسلان ذیحقی مقام دوم  و رهام خیاط و محمدجواد محمدی مشترکا سوم شدند. در رده سنی زیر۱۰سال امیرمحمدمرادی مقام اول، شایان شمالی مقام دوم و امیرمحمدنیک پویان  و امیرحسین قلاسی نژاد و مهرداد خسروی به طور مشترک سوم شدند. دررده سنی زیر۱۲سال علیرضا عبداللهی و علی چوپانی مقام های اول و دوم را کسب کردند و محمدرستم زاده، امیرعلی رجایی و پویاحسن پور به طور مشترک سوم شدند.  دررده سنی زیر۱۴سال حسین پردل مقام اول، اشکان حسینی مقام دوم و حمیدرضاکیانی، محمودحیدری و سیدمهدی اسلامی نیا به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند. دررده سنی زیر۱۶سال کاویان زارع مقام اول و مصطفی شاهدادی مقام دوم را از آن خود کردند و سعیدآبادیان و معین ناصری به طور مشترک سوم شدند. در رده سنی زیر۱۸سال: روح ا.. رحیمی مقام اول،  احسان نوفرستی مقام دوم و علی اصغرمحمدی مقام سوم را کسب کردند. دررده سنی زیر۲۰سال: علی رمضانی مقام اول و محمدصادق جعفری مقام دوم را از آن خود کردند و علی غلامی و یونس یزدان شناس به طور مشترک سوم شدند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*