اخبار شهرستانها

بارش نسبتا خوب تا اواسط هفته جاری در خراسان جنوبی
کارشناس گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی خراسان جنوبی گفت: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر شروع فعالیت سامانه بارشی در نیمه شرقی استان است که تا اواسط هفته جاری سبب بارش های نسبتا خوبی خواهد شد. فاطمه زارعی افزود: هم چنین افزایش سرعت وزش باد در برخی ساعات قابل پیش بینی است و از اواخر وقت دوشنبه با ریزش هوای سرد در منطقه ضمن کاهش محسوس دمای هوا و تشکیل پدیده مه، بارش به صورت برف و باران خواهد بود. وی وضعیت جوی ۲۴ ساعت اول بیرجند تا ظهر امروز را نیمه ابری تا ابری گاهی با وزش باد نسبتا شدید، همراه با بارش پیش بینی کرد که بیشینه دما به۱۳و کمینه به صفر درجه سانتیگراد می رسد.
گردهمایی رزمندگان و خانواده شهدای عملیات کربلای پنج در بیرجند برگزار شد
گردهمایی بزرگ رزمندگان و خانواده های ۲۴۳ شهید خراسان جنوبی در عملیات های کربلای چهار و پنج دفاع مقدس در بیرجند برگزار شد. در این گردهمایی که خاطرات چند رزمنده رونق خاصی به این محفل و مجلس داده بود، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، گفت: ولایتمداری پیام اصلی شهدا در هشت سال دفاع مقدس بود. حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، افزود: شهدا در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، در عهد و پیمانی که با خدا، رسول، ائمه معصومین(ع) و مقام ولایت فقیه و نایب بر حق امان زمان (ع) بسته بودند سرافراز شدند و این ولایتمداری برای ما باید به یک الگو و درس تبدیل شود.
به همت کانون بسیج رسانه بیرجند
فیلم «یتیم‌خانه ایران» برای اصحاب رسانه اکران می‌شود
فیلم «یتیم‌خانه ایران» به همت کانون بسیج رسانه شهرستان بیرجند برای خبرنگاران و اصحاب رسانه بیرجند اکران می‌شود. فیلم یتیم‌خانه ایران با همکاری و مشارکت حوزه‌ هنری و کانون بسیج رسانه شهرستان بیرجند برای خبرنگاران بیرجند اکران می شود.
همایش ملی “وقف چشمه همیشه جاری” در بیرجند برگزار می‌شود
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه ۱۵ اسفندماه بیرجند میزبان پنجمین همایش ملی “وقف چشمه همیشه جاری” است، گفت: تاکنون ‌۷ اثر به دبیرخانه این همایش ‌‌ارسال شده ‌است. حجت الاسلام والمسلمین محمدطاهر گرایلی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: پنجمین جشنواره ملی همایش “وقف چشمه همیشه جاری” به میزبانی استان خراسان جنوبی ۱۴ اسفندماه در بیرجند برگزار می‌شود. وی گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره ملی “همایش وقف چشمه همیشه جاری” ۵ اسفند ماه است. وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره وقف چشمه همیشه جاری می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی WWW.Vaghfkhj.ir ثبت‌نام کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*