آخرین خبر :

خودکشی دختر جوان از روی پل عابر پیاده در بیرجند

امروز خراسان جنوبی – متین
پل عابر پیاده خیابان مدرس بیرجند مرگ دختر جوان را رقم زد. به گزارش خبرنگار ما، شب گذشته خیابان آیت ا… مدرس بیرجند شاهد رخدادی تلخ از نوع جان باختن یک انسان بود. به گواه شاهدان دختر جوانی حدودا ۲۵ ساله در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز گذشته از روی پل عابر پیاده خیابان مدرس مقابل پارک توحید سقوط کرد. به گفته یک منبع آگاه  این دختر جوان بعد از انتقال به بیمارستان و انجام عملیات احیا به دلیل ضایعه مغزی جان باخت. تا زمان پیگیری این خبر توسط خبرنگار ما فرد مجهول الهویه بوده است.
۴۳ کشته و مجروح در تصادفات
هفته گذشته خراسان جنوبی
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: ۵۸ درصد علت ۳۶ فقره تصادف معابر درون شهری هفته گذشته استان مربوط به رعایت نکردن حق تقدم است. سرهنگ علیرضا رضایی افزود: ۱۷ درصد از علت مجموع تصادف مربوط به توجه نکردن به جلو، تجاوز از سرعت مقرره، عبور از چراغ قرمز، حرکت با دنده عقب و تغییر مسیر ناگهانی هر کدام سه درصد و ۱۳ درصد سایر علل بوده است. وی بیشترین ساعت وقوع تصادف های درون شهری را بین ساعت ۱۶ تا ۱۸ اعلام کرد و ادامه داد: هفته گذشته در تصادف درون شهری یک نفر کشته و ۴۲ نفر مجروح شدند که بیشترین آمار مجروحان مربوط به رانندگان و ترک نشین های موتورسیکلت با ۴۷ درصد بوده است. رئیس پلیس راهور استان همچنین از ثبت پنج هزار و ۲۱۲ فقره انواع تخلف رانندگی توسط ماموران در یک هفته گذشته خبر داد و افزود: از این تعداد ۵۴۰ مورد تخلف حادثه ساز بوده است. سرهنگ رضایی اظهار کرد: در این مدت ۲۲۱ دستگاه موتورسیکلت و ۲۲ دستگاه خودرو نیز که دارای تخلف راهنمایی و رانندگی بود، توقیف شد که از این تعداد ۵۰ راننده به علت نداشتن گواهی نامه، وسیله نقلیه آنها توقیف و برای سیر مراحل قانونی به دادگاه اعزام شدند. وی یادآور شد: هفته گذشته ۶ دستگاه خودرو با خلافی بالای ۱۰ میلیون ریال در استان توقیف شد.
تصادف مرگبار دانش‌آموزان در رودان
مدیر آموزش و پرورش رودان گفت: در سانحه واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در بزرگراه رودان- کهنوج، دو دانش آموز رودان جان خود را از دست دادند. احمد رحیمی پور گفت: خودروی سواری پژو ۴۰۵ حامل پنج دانش آموز مدارس شهری رودان که از روستای برنطین عازم مدارس مرکز شهر بود؛ در بزرگراه رودان- کهنوج دچار سانحه شد که در این حادثه دلخراش دو نفر از دانش آموزان جان باختند و سه نفر دیگر نیز به شدت مجروح شدند.
سقوط مرگبار دو پسر در جشن تولد شبانه
دو پسر جوان حین سیگار کشیدن در جشن تولدی در محله ستارخان از طبقه چهارم به پائین پرتاب شده و جان خود را از دست دادند. ماموران کلانتری ستارخان در تماس چند پسر جوان در جریان سقوط مرگبار دو پسر قرار گرفتند. بلافاصله با حضور ماموران در محل آنها با جسد غرق خون دو پسر جوان در خیابان روبرو شدند. در تحقیقات اولیه از حاضران مشخص شد دو پسر جوان به علت سقوط از طبقه چهارم جان خود را از دست داده اند. در ادامه با اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل تهران دستور تحقیقات بیشتر در مورد این موضوع صادر شد. ماموران پلیس ابتدا اقدام به تحقیق از دوستان دو پسر جوان کردند که آنها مدعی شدند در جشن تولد یکی از دوستانشان که به صورت مختلط برگزار شده است، شرکت کردند. یکی دیگر از افراد حاضر در میهمانی به ماموران گفت: دو دوستمان برای کشیدن سیگار به تراس آمدند و حین کشیدن سیگار به نرده های آنجا تکیه دادند که به یکباره نرده ها کنده و آن دو با هم از طبقه چهارم به کف خیابان پرتاب شدند.  بررسی های اولیه ماموران نشان می داد نرده های این خانه دچار اشکالاتی است، با این وجود به دستور بازپرس جنایی تهران اجساد برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانون منتقل و از افراد حاضر در میهمانی تحقیقات تخصصی ادامه دارد.
زن و شوهر دعوا کردند، خلبان هواپیما را نشاند
تحقیقات پلیسی درباره پرونده عجیب نزاع زن ومرد جوان امریکایی که با ایجاد ناآرامی در پرواز خطوط هوایی «دلتا»ی امریکا، خلبان را مجبور به فرود اضطراری کرده بودند، به دلایل نامعلومی در سکوت رسانه‌ای ادامه دارد. در آستانه سال نوی میلادی، «آدام فلسیگ» ۳۵ ساله و زنی به نام «آنا کریستین» ۳۶ ساله لحظاتی پس از برخاستن هواپیما از فرودگاه مینیاپولیس، درایالت مینه سوتا، با درگیری و آشوب در پرواز، شرایط را به قدری بحرانی کردند که خلبان مجبور به بازگشت به فرودگاه و تحویل آنها به پلیس شد. بعد ازآن نیزهواپیما دوباره به مقصد لس آنجلس پروازکرد. این زن و مرد که رابطه دوستی و فامیلی ندارند هر دو به یک جرم مورد بازجویی قرار گرفتند و قاضی برای هر دونفر قرار وثیقه ۷۸ دلاری صادر کرد. قرار است دادگاه متهمان ۱۳ ژانویه برگزار شود. اما نکته عجیب اینکه پلیس به شکل مرموزی از بیان جزئیات تحقیقات و بازجویی‌های این پرونده خودداری کرده و همچنان آن را در سکوت رسانه‌ای دنبال می‌کند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*