آخرین خبر :

اخبار ورزشی

قهرمانی تیم مرحوم عربی در رقابت های کارگران کویرتایر بیرجند۳
تیم مرحوم عربی در رقابت های کارگران کویرتایر بیرجند قهرمان شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقات فوتسال جام فتوت کارکنان کویرتایر بیرجند با حضور ۱۰ تیم و به مدت ۴ هفته در سالن ورزشی کارگران برگزار شد.
در فینال این رقابت ها تیم مرحوم عربی در ضربات پنالتی تیم ستاره کویر را شکست داد و قهرمان شد. همچنین تیم  ستاره کویر مقام دوم و آینده اندیش نگر مقام سوم را کسب کرد.
راهیابی والیبالبیست بیرجندی به تیم ملی
مهسا کدخدا در لیست چیچیچ۲
سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران از مهسا کدخدا برای حضور در  اردوی آماده سازی رقابت های انتخابی جهان دعوت کرد.به گزارش امروز خراسان جنوبی، تیم ملی والیبال بانوان ایران خود را برای حضور در رقابت های انتخابی جهان در منطقه آسیایی مرکزی آماده می کند. «مایدا چیچیچ» سرمربی تیم ملی بانوان ۱۴ بازیکن را برای حضور در اردوی آماده سازی این تیم که از یکم بهمن آغاز می شود، دعوت کرد. نام مهسا کدخدا والیبالیست خراسان جنوبی در این لیست نیز قرار دارد. تمرینات تیم ملی والیبال بانوان تا ۵ بهمن ماه به مدت ۶ روز ادامه خواهد داشت و سپس تیم ملی راهی کشور مالدیو می شود تا در رقابت های انتخابی جهان در منطقه آسیای مرکزی شرکت کند.رقابت های انتخابی زنان جهان در منطقه آسیای مرکزی از ۸ تا ۱۰ بهمن ماه به میزبانی مالدیو برگزار می شود که تیم ایران در این رقابت ها به مصاف تیم های هند، نپال و مالدیو خواهد رفت. گفتنی است هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان جهان سال ۲۰۱۸ با حضور ۲۴ تیم از ۷ تا ۲۸ مهرماه سال ۱۳۹۷ به میزبانی ژاپن برگزار می شود.تاکنون حضور سه تیم در این رقابت ها قطعی شده که آمریکا به عنوان قهرمانی سال ۲۰۱۴، ژاپن میزبان سال ۲۰۱۸ و تیم ملی والیبال برزیل به عنوان قهرمان سال ۲۰۱۵ آمریکای جنوبی سه تیم قطعی شده این رقابت ها هستند. قاره آسیا علاوه بر میزبان چهار سهمیه دیگر در مسابقات والیبال قهرمانی جهان دارد.
معرفی برترین های دوبل تنیس خاکی
مسابقات دوبل تنیس خاکی با معرفی برترین ها پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقات دوبل تنیس خاکی در زمین های هیئت مجموعه خاتم الانبیاء بیرجند با شرکت ۷تیم برگزار شد. در این رقابت ها تیم های زارع ومعصوم زاده اول،پیروزی ورضایی دوم ونیکار وایوبی سوم شدند.
رژه قوی ترین مردان ایران در خراسان جنوبی۴
مراسم افتتاح یازدهمین دوره قوی ترین مردان ایران با رژه ورزشکاران آغاز شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، آیین افتتاح یازدهمین دوره مسابقات قوی ترین مردان ایران در سالن ورزشی سیمرغ قاین با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد. مسئول کمیته اطلاع رسانی و رسانه این دوره از مسابقات گفت: تا کنون (لحظه مخابره خبر) تعداد ۴۰ ورزشکار و مربی پذیرش واسکان داده شده اند و به تعداد ورزشکاران افزوده خواهدشد. شهرام بازیار افزود: این ورزشکاران از استان های تهران، البرز، قم، اردبیل ، کرمانشاه، مرکزی ، همدان، کهگیلویه و بویراحمد و خراسان جنوبی هستند. وی ادامه داد: این مسابقات با حمایت ترمینال ضبط پست امین زاده انجام می شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*