اخبار ورزشی

افتتاح رقابت های قویترین مردان ایرانقویترین_۱
مراسم افتتاحیه رقابت های قوی ترین مردان ایران امروز در قاین برگزار می شود.به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقات قوی ترین مردان ایران به مدت ۴ روز و از امروز تا ۱ بهمن ماه به میزبانی  قاین و در سالن سیمرغ دانشگاه پیام نور و در سه مرحله برگزار می شود. خراسان جنوبی در این رقابت ها ۴ نماینده دارد. این رقابت ها در وزن ۱۰۵+ کیلو گرم در سه مرحله و ظرفیت برای هر استان ۵ نفر است .همچنین سطح آیتم های برگزاری این رقابت ها برابر با مسابقات جهانی است.
آغاز احداث چمن مصنوعی فردوس
عملیات اجرایی پروژه چمن مصنوعی شهرستان فردوس آغاز شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، عملیات اجرایی پروژه چمن مصنوعی شهرستان فردوس در محل ورزشگاه تختی این شهرستان آغاز شد. قرار است پس از برداشت خاک نباتی زمین ورزشگاه تختی، بستر زمین جهت اجرای زیر سازی این پروژه آماده سازی شود و بعد از اتمام زیر سازی و تأیید نهایی این مرحله از نظر فنی، چمن مصنوعی توسط نماینده فدراسیون فوتبال به شهرستان فردوس انتقال و با نظارت کامل فدراسیون نصب می شود.
مشرقی مقدم در سیمولتانه با ۱۴ شطرنج باز
مشرقی مقدم  قهرمان شطرنج خراسان جنوبی به روش سیمولتانه با ۱۴ شطرنج باز رقابت کرد. به گزارش امروز خراسان جنوبی،  «میلاد مشرقی مقدم» شطرنج باز قهرمان خراسان جنوبی برای آمادگی و حضور در رقابت های جام خاوران که قرار است فروردین ماه سال آینده برگزار شود با ۱۴ شطرنج باز بیرجند به روش سیمولتانه (بازی یک نفر به صورت همزمان با چند نفر) رقابت کرد.
طرح استعدادیابی هندبال در سرایان
هیأت هندبال شهرستان سرایان در دو بخش پسران و دختران استعدادیابی می کند.به گزارش امروز خراسان جنوبی،  طرح استعداد یابی هندبال در سرایان ۱۴ بهمن ماه برگزار می شود.
برگزاری جشنواره همگانی استعدادیابی ورزش استان
مراسم افتتاحیه جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی خراسان جنوبی امروز در ۴ رشته والیبال، هندبال، شمشیربازی و سه گانه در استان و در سنین ۹ تا ۱۴ سال در سالن شهیدین قاسمی بیرجند ساعت ۱۸ برگزار می شود.
برگزاری رقابت تیر طلایی در استان
مسابقه تیر طلایی همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می شود.به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت تیرطلایی همزمان با سراسر کشور در رشته های تفنگ بادی و تپانچه بادی ۲۱ بهمن ماه در محل سالن تیراندازی شهید کاوه کانون بسیج جوانان بیرجند برگزار می شود.
فعالیت ۱۶ سمن در خراسان جنوبی
معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: ۱۶ سمن در خراسان جنوبی در حوزه جوانان از وزارت کشور مجوز فعالیت دارد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مریم مهرور روز گذشته در جلسه دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان با سازمان های مردم نهاد خراسان جنوبی افزود: از این تعداد ۴ سمن با موضوع ورزش، ۳ سمن علمی پژوهشی، ۲ سمن اجتماعی و ۴ سمن با موضوع فرهنگی و دیگر سمن ها با موضوع محیط زیست و ازدواج فعالیت دارند.
وی با اشاره به اینکه مجمع توسعه مشارکت های نهادمند اجتماعی جوانان با تمرکز بر سمن های جوانان برگزار می شود، تصریح کرد: مشارکت در فرآیند تصمیم سازی در حوزه های مربوط به جوانان و افزایش تاثیرگذاری سمن های جوانان در عرصه های مختلف از جمله اهدافی است که بعد از انتخاب اعضای مجمع استانی، منتخبین در مجمع ملی جوانان حضور خواهند داشت.
گفتنی است در این جلسه مقرر شد رأی گیری مجمع توسعه مشارکت های نهادمند اجتماعی جوانان نهم بهمن ماه جاری برگزار شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*