اخبار ورزشی

سومین مرحله اردوی انتخابی تیم کوهنوردی استان
سومین مرحله اردوی تیم منتخب هیأت کوهنوردی خراسان جنوبی برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، سومین مرحله اردوی تیم منتخب خراسان جنوبی روز جمعه در ارتفاعات رشته کوه بینالود در خراسان رضوی برگزار شد. شرکت کنندگان در قالب دوتیم قله شیرباد را با ارتفاع٣٣٠٠  متر صعود نمودند. با برگزاری این مرحله از اردوهای تمرینی تیم منتخب هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان جنوبی برای زمستان جاری انتخاب شد.
آغاز هفته اول لیگ فوتسال استان
لیگ هفته اول فوتسال استان با انجام ۳ دیدار در روز جمعه آغاز شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقات لیگ فوتسال خراسان جنوبی با حضور ۷ تیم از شهرهای بیرجند، طبس، بشرویه و قاین به صورت رفت و برگشت برگزار می شود. هفته اول این مسابقات با انجام ۳ دیدار پیگیری شد. در این رقابت ها تیم مجموعه آموزشی مفید فردوس با نتیجه ۵ بر۲ از سد تیم کاوش بتن فردوس گذشت  و در بازی دوم تیم دانشگاه علمی کاربردی بشرویه مهمان خود تیم شهید صحتی قاین را با نتیجه ۳ بر۲ شکست داد. همچنین تیم شرکت حمل ونقل طلای کویر طبس با گل ثانیه های پایانی خانه کارگر طبس را از پیش رو برداشت. گفتنی است تیم مرکزآموزش محمدرسول ا…(ص) بیرجند در هفته اول این مسابقات استراحت داشت و هفته دوم مسابقات روز دوشنبه ۲۷ دی ماه  با بازی دانشگاه علمی کاربردی بشرویه و خانه کارگر طبس آغاز خواهدشد وتیم کاوش بتن فردوس مهمان شرکت حمل و نقل طلای کویر است و مرکز آموزش محمدرسول ا…(ص) بیرجند در فردوس به مصاف مجموعه آموزشی مفید فردوس می رود.
معرفی  برترین های شطرنج برق آسا در بیرجند
مسابقات شطرنج برق آسا در بیرجند با معرفی برترین ها پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، این مسابقه با حضور ۳۴ بازیکن در محل تالار شطرنج به روش سوئیسی و در  ۷ دور برگزار شد. در این رقابت مجتبی قلاسی مود، علی رمضانی  و میلاد مشرقی مقدم اول تا سوم شدند و عالیه اژدری و مهدی اسلامی نیا در رده بالاترین نوجوانان انتخاب شدند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*