اخبار ورزشی

حضور شمشیربازان استان در انتخابی تیم ملی
شمشیربازان خراسان جنوبی در اردوی تیم ملی حضور یافتند. دبیر هیات شمشیربازی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار ما گفت:  شمشیربازان خراسان جنوبی در اردوی تیم ملی از۱۸ تا ۲۱ دی ماه جاری در اردوی تیم ملی حضور دارند. یوسفی افزود: حامد صلاحی در رده جوانان و دانیال حسین زاده و محمد عارف دانشمند در رده نوجوانان از خراسان جنوبی برای انتخاب اعضای تیم اعزامی به مسابقات آسیایی ۲۰۱۷  در این اردو حضور دارند.

پایان رقابت پیشکسوتان بدمینتون استان در کشور
تیم پیشکسوتان بدمینتون خراسان جنوبی در رقابت های کشوری به کار خود پایان داد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های پیشکسوتان بدمینتون کشور با حضور ۱۸۰ ورزشکار از ۲۳ استان ۱۵ تا ۱۷ دی ماه جاری به میزبانی شهرستان ساری برگزار شد. در این رقابت ها در بخش دوبل مهدی تابعی و ناصر عبادی از خراسان جنوبی در ردیف هشتم تیم های برتر و علیرضا ثانی در بخش انفرادی در جمع ۷ نفر برتر قرار گرفتند.

برگزاری نخستین دوره استانی پزشکی کوهستان
نخستین دوره استانی پزشکی کوهستان در قاین برگزار شد.به گزارش امروز خراسان جنوبی، نخستین دوره استانی پزشکی کوهستان با حضور ۵۵ کوهنورد از شهرهای بیرجند، طبس و قاین به میزبانی شهر قاین برگزار شد.
دکتر فریدون بیاتانی دبیرکارگروه پزشکی ارتفاع فدراسیون کوهنوردی کشور مدرسی این دوره را برعهده داشت. ورزشکاران در این دوره با روش های مقابله با ارتفاع زدگی، گرمازدگی و صاعقه زدگی ، هواشناسی و اصول تغذیه در کوهستان آشنا شدند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*