اخبار شهرستانها

بنیاد برکت در تکمیل بیمارستان خوسف مشارکت می‌کند
سرپرست معاونت عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته بنیاد برکت در تکمیل بخشی از بیمارستان خوسف مشارکت می‌کند که با تکمیل این طرح مردم شهرستان در آینده نزدیک از امکانات و برکات آن برخوردار می‌شوند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، محمد فرهادی در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان خوسف اظهار داشت: بیمارستان خوسف از پروژه‌های عمرانی است که  تکمیل این طرح در اولویت قرار دارد. وی بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته برای حضور بنیاد برکت در خراسان جنوبی و تامین زیرساخت‌های استان خوشبختانه مجموعه بنیاد برکت موضوع تکمیل بخشی از بیمارستان خوسف را پذیرفته است.
انتخابات کانون های دانش آموزشی هلال احمر برگزار شد
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان خراسان جنوبی از برگزاری انتخابات کانون های دانش آموزی استان خبرداد. فائزه موهبتی اظهار کرد: با توجه به درخواست مدارس  مبنی بر تاسیس کانون دانش آموزی هلال احمر و پس از فراخوان عضویت در مدارس و  ضرورت برگزاری انتخابات در کانون با هماهنگی های قبلی انتخابات برگزار شد.
اجرای برنامه های فرهنگی در کتابخانه های استان
کتابخانه عمومی شهدای باقریه بیرجند و کتابخانه های عمومی بشرویه نشست کتاب خوان، جمع خوانی و معرفی کتاب برگزار کردند.
آموزش صنایع دستی از راه های ماندگاری روستائیان است
بخشدار سده از کارگاه آموزشی پارچه بافی سنتی روستای نیگ کلاس آموزشی حوله بافی بازدید کرد. مهندس بیکی در این بازدید گفت: با توجه به خشکسالی های اخیر و پایین آمدن درآمد روستائیان و به دنبال آن مهاجرت به مناطق شهری، آموزش کلاس های صنایع دستی یکی از بهترین راه های ماندگاری روستائیان در آبادی می باشد.
تمدید بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب تا اسفند
بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب در راستای حمایت از تولید و رونق فضای کسب و کار با شرایط مناسب تر تا پایان اسفند ماه تمدید شد. مدیر کل تامین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: بنا بر تغییرات قانون جدید بخشودگی جرائم علاوه بر کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی، کارفرمایان واحدهای خدماتی نیز مشمول بخشودگی جرائم می شوند. مجید درویشی از امکان دریافت چک به عنوان وثیقه قابل قبول در قانون جدید بخشودگی جرائم خبرداد و افزود: تاکنون در خراسان جنوبی ۲۳۵ مورد درخواست ثبت دفتر شده که  ۸۵ درخواست  از این بخشودگی استفاده کردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*