گفته می شود

گفته می شود رییس سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه ۱۰ هزار آرایشگاه غیرمجاز در حال فعالیت هستند، گفته بعضا باندهای فساد با رهبری آرایشگاه‌ها دنبال می‌شوند، حتی دختران را به خارج از ایران می‌فرستند، در تهران به وفور گزارش داریم توسط آقایان اقدامات آرایشی را برای زنان انجام می‌شود. علیرضا جمشیدی در نشست طرح ملی ساماندهی و نظارت بر آرایشگاه‌های زنانه و لوازم آرایشی و بهداشتی و دارویی سراسر کشور، با بیان اینکه اقدامات ناجا در تهران  قوی بوده است، گفت: خبرهایی رسیده که قرار است محموله‌ای به کشور برسد که تاکید شد قبل از رسیدن بارهای قاچاق به تهران لیست خریدها در کشتی و گمرک بازبینی شود. به غیر از گمرک شهید رجایی، ۱۲۰  گمرک دیگر وجود دارد و باید رصدهایمان را قبل از ترخیص کالا قوی کنیم.

گفته می شود رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان درباره اظهارنظر اخیر محمود صادقی درباره حقوق نمایندگان، گفته  این‌گونه در حق نمایندگان ظلم می‌شود؛ چرا که حقوق‌شان شفاف است. یک نماینده ممکن است در پنج شهرستان دفتر داشته باشد. لاریجانی تصریح کرد: بنابراین، مسائلی همچون هزینه‌های نمایندگی و اجاره دفتر را نباید جزء حقوق نمایندگان حساب کنید. این‌گونه در حق نمایندگان ظلم می‌شود و علاوه بر آن، این اقدام تخریب بلاوجه است. چرا این کارها را می‌کنید.

گفته می شود با وجود پیروزی دونالد ترامپ در ایالت تگزاس اما کریس ساپران، یکی از الکترال کالج های این ایالت گفته است که در روز ۱۹ دسامبر (۲۹ آذر) در انتخابات نهایی به دونالد ترامپ رای نخواهد داد.لری لسیگ استاد دانشگاه هاروارد و عضو حزب دموکرات مدعی شده که ۳۰ الکتور در سراسر آمریکا گفته اند که روز انتخابات نهایی الکترال کالج ها به ترامپ رای نخواهند داد.اگر ۳۷ الکترال کالج، برخلاف آرای ایالتی رای بدهند، دونالد ترامپ از راهیابی به کاخ سفید بازخواهد ماند.

 

 

 

 

گفته می شود محمد حسین میر دهقان مدیر کل نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت در رابطه با گزارش اخبار ۲۰:۳۰ باید گفت شود این مرکز جز همین مراکز غیر درمانی و غیر مجازی که در ابتدا توضیح دادم قرار دارد و هیچ گونه ارتباطی با بیمارستان و اتاق عمل ندارد و اصولا در این مراکز غیر مجاز زیبایی فردی که اقدام به انجام عمل زیبایی دارد را بیهوش نمی کنند لازم به ذکر است شخصی که در این خبر معترض بود برای انجام کاشت مو به این کلینیک غیر مجاز مراجعه کرده است

 

 

 

 

یک افتخار حقوقی برای ورزش بانوان ایران!
برای اولین بار در ورزش کشور یک وکیل زن ایرانی عضو دادگاه بین المللی حکمیت ورزش(CAS) شد.به دنبال مکاتبات و پیگیری های لازم از سوی کمیته ملی المپیک و با موافقت دبیر کل(CAS)، پرند عزیزی  به عنوان یکی از داوران دادگاه بین المللی حکمیت ورزش انتخاب شد.پس از مکاتبات لازم از سوی کمیته ملی المپیک و ارسال مدارک کافی، دبیر کل دادگاه حکمیت ورزش(CAS) طی نامه ای به کمیته ملی المپیک کشورمان، ضمن تایید مدارک ارسالی خانم پرند عزیزی از سوی کمیته، او را به عنوان یکی از داوران دادگاه بین المللی حکمیت ورزش انتخاب کرد.این برای نخستین بار است که یک زن ایرانی به عنوان یکی از داوران دادگاه حکمیت ورزش(CAS)انتخاب می شود.دادگاه بین المللی حکمیت ورزش (CAS) دادگاهی است برای حکمیت در رشته های مختلف ورزش جهان که مقر آن در لوزان سوئیس بوده و به اختلافات ورزشی رسیدگی خواهد کرد.

گفته می شود محمد مهدی زاهدی، وزیر علوم دولت احمدی‌نژاد در خصوص آرایش انتخاباتی اصولگرایان در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌رو گفت: مطمئن باشید، حتماً به جریان روحانیت مبارز کشور تحت عنوان جامعه روحانیت مبارز یا جامعه مدرسین احترام خواهیم گذاشت و نظرشان را دریافت خواهیم کرد و اساساً خودمان را جدای از آن‌ها نمی‌دانیم. او همچنین در پاسخ به این سوال که ورود قالیباف، جلیلی، ضرغامی و بسیاری دیگر از اصولگرایان به رقابت‌های انتخاباتی با هدف اصولگرایان در راستای معرفی یک نامزد منافات ندارد، گفت: به هیچ عنوان. احتمال دارد در مراحل ابتدایی تعداد بسیاری مطرح شوند و حتی در زمان نام‌نویسی نیز تعداد زیادی خود را معرفی کنند و در عرصه حاضر شوند اما در نهایت قطعاً به یک نامزد دست خواهیم یافت. نماینده اصولگرای کرمان در پاسخ به این‌که با چه پشتوانه‌ای فکر می‌کنید اتفاقی را که در جریان ائتلاف ۲+۱ در انتخابات ریاست جمهوری پیشین شاهد بودیم، تکرار نمی‌شود، گفت: دور قبل عزیزان ما مرتکب اشتباهی فاحش شدند و امیدواریم و باور داریم تجربه تلخ دوره گذشته، هرگز تکرار نخواهد شد.زاهدی در پایان در واکنش به موضع‌گیری احمدی‌نژاد مبنی بر عدم حمایت از هیچکدام از نامزدهای انتخاباتی، گفت: این سوال را باید از آقای احمدی‌نژاد بپرسید.

 

واکنش اصغر فرهادی به نامزدی فیلمش برای دریافت جایزه گلدن گلوب
اصغر فرهادی کارگردان ایرانی که جدیدترین فیلمش «فروشنده» در فهرست نامزدهای جوایز گلدن گلوب قرار گرفت در واکنش به این امر گفت: «از شنیدن این خبر فوق‌العاده خوشحالم. این افتخاری است که برای سومین بار نامزد جایزه گلدن گلوب می‌شوم. می‌خواهم از انجمن مطبوعات خارجی هالیوود هم از طرف خودم و هم از طرف گروه سازنده «فروشنده» که سال پیش همین موقع مشغول ساخت این فیلم در تهران بودند تشکر کنم». همشهری آنلاین این خبر را منتشر کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*