آخرین خبر :

اخبار سیاسی

گفته می شود بار دیگر با داغ شدن بحث پرونده فساد در فوتبال موضوع تخلفاتی که کمیسیون اصل ۹۰ به دنبال رسیدگی به آنها بود از زیر خروارها پرونده بیرون آمده و توجه رسانه ها را جلب کرده است.

پنجم بهمن ماه سال ۱۳۹۴ چیزی در حدود ۱۰ ماه پیش بود که پرونده ای قطور و مفصل از فساد در فوتبال به شکل گزیده و منتخب در مجلس نهم شورای اسلامی قرائت و به دستور ریاست خانه ملت دستور صادر شد تا کمیسیون اصل نود به آن رسیدگی دقیق صورت دهد.

 

 

 

گفته می شود چندی پیش برخی رسانه ها از اختلاف نظر رئیس جمهور و وزیر کشور در ارتباط با انتخاب معاون سیاسی وزیر کشور خبرداده بودند، مساله ای که هرچند از سوی برخی مسئولان امر تکذیب شد، اما اظهار نظر امروز وزیر کشور و بی اطلاعی او از انتخاب معاون سیاسی اش نشان می دهد اخباری که در این زمینه منتشر شده بود، چندان هم بی پایه و اساس نیست.

 

 

 

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از حضور محمد جواد ظریف در کمیسیون امنیت ملی مجلس در هفته آینده خبر داد.

کد خبر: ۶۴۶۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ – ۱۹:۱۸ ۰۷ December 2016
امتیاز خبر: ۸۴ از ۱۰۰ تعداد رای دهندگان ۶۲۳
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از حضور محمد جواد ظریف در کمیسیون امنیت ملی مجلس در هفته آینده خبر داد.

محمدجواد جمالی عضو هیئت رئیسه کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، با اشاره به دستور کار هفته آینده کمیسیون متبوع خود اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزیهای انجام شده قرار است محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه پس از اتمام سفرهای خارجی خود در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حضور یابد.

وی درباره علت حضور وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی مجلس ، تصریح کرد: قرار است وزیر امور خارجه در این جلسه درباره تمدید تحریمهای ۱۰ ساله ایران از سوی کنگره امریکا و اقداماتی مناسبی که دولت باید انجام دهد مباحثی را مطرح کند.

به گزارش تسنیم، مجلس سنای امریکا اخیرا طرح تمدید تحریم‌های ده ساله ایران که ماه گذشته از سوی مجلس نمایندگان این کشور به تصویب رسیده بود، را با ۹۹ رأی مثبت و تنها با یک رأی مخالف تصویب کرده است.

این تحریم‌ها اولین با در سال ۱۹۹۶ میلادی با هدف مجازات سرمایه گذاری در صنعت انرژی ایران و با ادعای مهار دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای به تصویب رسیده بود که قرار بود تا پایان سال ۲۰۱۶ میلادی منقضی شود.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه (یکشنبه، ۱۴ آذر) مجلس شورای اسلامی تمدید تحریمهای امریکا علیه ایران را نقض فاحش برجام دانسته بود.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*