آخرین خبر :

اخبار حوادث/بی احتیاطی در طبس بازهم حادثه آفرید

رئیس پلیس راه استان گفت:واژگونی یک دستگاه سواری لیفان در شهرستان طبس یک کشته و دو مجروح برجا گذاشت. سرهنگ “حسین رضایی” اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر تصادف در کیلومتر سه محور “طبس-ده محمد”بلافاصله مأموران پلیس راه به همراه گروه امداد به محل سانحه اعزام شدند. وی افزود: مأموران با حضور در صحنه مشاهده کردند که یک دستگاه سواری لیفان واژگون شده است که در این سانحه رانندگی، یک تن کشته و دو نفر از سرنشینان خودرو به شدت مجروح که جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند. سرهنگ رضایی تصریح کرد:کارشناس پلیس راه علت حادثه را ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده سواری لیفان به علت عدم توجه به جلو اعلام کرد.

کشف۳۰میلیون ریال کالای قاچاق در نهبندان
فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف ۳۰میلیون ریال کالای قاچاق خبر داد. سرهنگ”غلامرضا شاهوردی” اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان هنگام کنترل محورهای عبوری به یک دستگاه پژو ۲۰۶ مشکوک و خودرو را به لاین بازرسی هدایت کردند.  وی افزود:مأموران در بازرسی از خودرو ۱۸ دستگاه بخاری مستعمل که همگی قاچاق و فاقد هر گونه مجوز گمرکی بود کشف کردند.
سرهنگ شاهوردی بیان داشت:کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را ۳۰میلیون ریال برآورد کردند که در این رابطه دومتهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۱۵۵ کیلو تریاک در عملیات پلیس استان
فرمانده انتظامی استان گفت: دو عملیات پلیس در استان منجر به کشف ۱۵۵کیلو گرم تریاک و دستگیری هشت سوداگر مرگ شد. سردار “مجید شجاع” گفت: با کسب خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از محورهای مواصلاتی استان بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان قاین با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو۴۰۵مشکوک و به راننده خودرو دستور ایست دادند. سردار شجاع بیان داشت:راننده خودرو با بی توجهی به ایست پلیس اقدام به فرار کرد که پس از چند کیلومتر تعقیب و گریز خودرو  توسط مأموران متوقف شد.
وی گفت: در بازرسی از خودرو ۱۱۳کیلو و ۵۰۰گرم تریاک کشف شد و در این رابطه مأموران دو  دستگاه خودرو را که به عنوان راه پاک کن قصد انتقال و جابه جایی محموله مواد مخدر را داشتند متوقف کردند و چهار متهم دستگیر شدند. سردار شجاع خاطر نشان کرد:در عملیاتی دیگر مأموران انتظامی شهرستان طبس هنگام کنترل محورهای عبوری و در بازرسی از یک دستگاه سواری جک مقدار ۴۱ کیلو و۵۰۰گرم تریاک کشف و یک دستگاه سواری پژو۴۰۵ به عنوان راه پاک کن توقیف شد. وی اظهار داشت:در این عملیات ها پنج دستگاه خودرو توقیف،۱۵۵کیلوگرم تریاک کشف و هشت متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

اسیدپاش مجازی در همدان دستگیر شد
فردی که از طریق شبکه های اجتماعی اقدام به تهدید، اخاذی و اسیدپاشی کرده بود توسط کارشناسان پلیس فتا همدان شناسایی و دستگیر شد. سرهنگ امینی رئیس پلیس تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان همدان گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا و اعلام شکایتی مبنی بر تهدید و اخاذی در فضای مجازی، شناسایی عامل یا عاملان مزاحمت در دستور کار کارشناسان پلیس فتای قرار گرفت.
این مقام انتظامی بیان داشت: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد دختر جوان حدود یکسال پیش با فرد ناشناسی برای ازدواج آشنا شده و از طریق شبکه های اجتماعی عکس های خود را برای نامبرده ارسال کرده ولی متهم تقاضای عکس های بدون پوشش را از وی کرده و تهدید کرده در صورت عدم ارسال به صورت وی اسید خواهد پاشید. وی تصریح کرد: کارشناسان ما با انجام اقدامات فنی و بکار گیری شگردهای خاص پلیسی، مجرم را شناسایی و پس از اخذ دستور مقام قضایی نهایتا متهم را دستگیر کردند. سرهنگ امینی اظهار داشت: در بازجویی های فنی مشخص شد، متهم از اقوام شاکی بوده و بخاطر کینه ای که از پدر شاکی داشته است از طریق شبکه های اجتماعی با شاکیه ارتباط برقرار کرده و بعد از جلب اعتماد از وی چند عکس گرفته ولی برای رسیدن به اهداف شوم خود باید از شاکی چند عکس بدون حجاب می گرفته که شاکی در مقابل دادن عکس ها مقاومت کرده و متهم، وی را مورد تهدید قرار داده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*