آخرین خبر :

اجتماع بزرگ «ما همه مدافعان حرمیم» در بیرجند برگزار شد

همزمان با هفته بسیج اجتماع بزرگ «ما همه مدافعان حرمیم» با حضور اقشار مختلف بسیج، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان درحسینیه جماران بیرجند برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خرسان جنوبی با بیان اینکه روحیه استکبار ستیزی یکی از صفات برجسته بسیجیان است، گفت: وقتی بصیرت نباشد انسان مجذوب چیزهایی می شود که جاذبه ندارد مانند کسانی که در کشور مجذوب آمریکا می شوند.
حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی در این اجتماع بزرگ گفت: بسیج به تعبیر مقام عظمای ولایت پدیده شگفت‌آور انقلاب بود همان گونه که انقلاب نیز یک معجزه الهی است.
وی افزود: گرچه سال‌ها در زمینه انقلاب اسلامی تلاش و همت شد اما یک و نیم سال قبل از انقلاب این حرکت شتاب بخشیده شد و حضرت امام (ره) از انقلاب به عنوان معجزه یاد کردند. مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اجتماع بزرگ پیاده‌رو‌‌ی اربعین حسینی‌ گفت: شکل‌گیری اربعین حسینی و این اجتماع عظیم میلیونی زائران اباعبدا… الحسین (ع) یک پدیده شگفت‌آور و یک پدیده عظیم تاریخی و الهی است.
وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) بسیج را لشکر مخلص خدا نامیدند، افزود: همیشه تکیه بسیجیان بر خدا است که امام خامنه ای(حفظه ا…) نیز بر آن تاکید دارند و خداوند با کسانی است که اهل تقوای الهی باشند.
حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به اینکه در اسلام تاکید شده که باید در مقابل استکبار و مستکبرین ایستاد، افزود: این از موضوعات مهمی است که امام خامنه ای(حفظه ا…) بر آن تاکید می کنند وباید با روحیه بسیجی در مقابل استکبار ایستاد واین جزو ارزشهای انقلاب و از مسائل مهم بسیجیان است. وی با اشاره به حمایت برخی افراد از استکبار جهانی متذکرشد: آنها می گویند که نباید شعار مرگ بر آمریکا گفته شود یا اینکه باید با آمریکا سازش کنیم که این یک حرف غلط و خطای بزرگ و فریب است.
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به سخنان امام خامنه ای(حفظه ا…) در جمع بسیجیان سراسر کشور در خصوص برجام علیه انقلاب اسلامی عنوان کرد: وقتی بصیرت نباشد انسان مجذوب چیزهایی می شود که جاذبه ندارد مانند کسانی که در کشور مجذوب آمریکا می شوند. وی شعار مرگ بر آمریکا را پشتوانه عظیم بسیجیان در مقابل استکبار جهانی دانست و گفت: بسیجیان همیشه بر حفظ این شعار تاکید دارند.
حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی امروز به سرزمین اویس قرن یا کشورهای جهان اسلام رسیده است، افزود: باید برای حفظ و گسترش بیشتر این تفکر تلاش کنیم. به گفته وی بسیج یک حقیقت منحصر به فرد است و باید هسته های مقاومت در سطح منطقه شکل گیرد بسیج یک جریان حق در مقابل جریانات باطل است و حزب نیست. نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خرسان جنوبی با بیان اینکه ما در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دنیا از اسلام دفاع می کردیم ، گفت: تمام دنیا در جنگ تحمیلی در مقابل ما بودند و با همین تفکر بسیجی توانستیم پیروز شویم که همین تفکر سبب پیروزی ما در فتنه ۸۸ و در طول دفاع مقدس شد.
وی تاکید کرد: باید در مقابل نظام سلطه اقتدار داشته باشیم ما در همه عرصه ها نیاز به امنیت داریم و مدیون امام خمینی(ره) و حرکت عظیم بسیجیان در همه عرصه ها هستیم. حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه بسیج ولایت مدار است، افزود: روحیه استکبار ستیزی یکی از صفات برجسته بسیجیان است. حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه بسیج ولایت مدار است، افزود: روحیه استکبار ستیزی یکی از صفات برجسته بسیجیان است.
بسیج در همه اقشار هم افزایی لازم را دارد
سرهنگ غلامرضا فلاحی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند نیز در این اجتماع اظهار کرد: حرکت بسیج امتداد عاشورا است و همه ما باید گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم و نگذاریم فرمایشات ایشان بر روی زمین بماند. وی هدف از این اجتماع را نمایش قدرت، اقتدار و انسجام آحاد بسیجیان عنوان کرد و گفت: گرامی داشت سالروز تشکیل بسیج از دیگر اهداف این اجتماع است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص بسیج اشاره کرد و افزود: بسیج سیاسی، با بصیرت، متعلق به اخلاق، آبادکردن دنیا و مظهر عشق دین و ایمان است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند با اشاره به ایام پایانی ماه صفر و رحلت پیامبر اسلام (صلی ا… علیه و آله) و شهادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) ادامه داد: به همین مناسبت اجتماع بزرگ هیئات مذهبی و بسیجیان در محل شهدای گمنام همراه با تشییع پیکر سه شهید گمنام دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*