سنگین‌ترین محرومیت‌ها در تاریخ فوتبال + فیلم

مارادونا

حرکت‌های زشت بازیکنان در زمین مسابقه باعث شده است که محرومیت‌های سنگینی برای بازیکنان در نظر گرفته شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، سرخیو آگوئرو در دیدار منچسترسیتی و چلسی در هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس در وقت‌های اضافه خطای شدیدی روی داوید لوییس، مدافع برزیلی چلسی انجام داد و کارت قرمز مستقیم دریافت کرد. کمیته انضباطی انگلیس دیروز (دوشنبه) اعلام کرد مهاجم آرژانتینی چهار جلسه از همراهی تیمش محروم خواهد بود. او پیش از این نیز به علت خطای شدید پنج جلسه محروم شده بود. در تاریخ فوتبال محرومیت‌های سنگین‌تری وجود داشته است و چهار جلسه محرومیت در مقابل آن‌ها  ناچیز است. در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود.

خوانتیو

خوانتیو بازیکن رئال مادرید در جام قهرمانان اروپا به علت لگد کردن سر ماتیوس، بازیکن بایرن مونیخ پنج ماه از بازی در رقابت‌های اروپایی محروم شد.

ژوائو پینتو

این بازیکن پرتغالی در جام جهانی ۲۰۰۲ در دیدار  برابر کره جنوبی میزبان پس از خطا روی بازیکن حریف از داور کارت قرمز دریافت کرد اما پس از این اتفاق کنترلش را از دست داد و ضربه ای به داور زد، به همین علت ۶ ماه از حضور در میادین محروم شد.

اریک کانتونا

ضربه مشهور کانتونا به هوادار کریستال پالاس، بازیکن منچستریونایتد را با محرومیت سنگینی روبه‌رو کرد. مهاجم فرانسوی ۹ ماه از میادین محروم و ۲۰ هزار پوند جریمه شد.

کوین ساموت

این بازیکن اهل مالت در سال ۲۰۱۲ توسط یوفا به خاطر تبانی در یک بازی برای همیشه از میادین فوتبال محروم شد.

داوید ناوارو

در دیدار والنسیا و اینتر در لیگ قهرمانان ۲۰۰۷، درگیری شدیدی بین بازیکنان به وجود آمد. در این درگیری داوید ناوارو به یکی از بازیکنان اینتر لگد زد که این حرکت باعث محرومیت هفت ماهه بازیکن اسپانیایی شد.

روبرتو روخاس

شیلی و برزیل در ماراکانا در مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۰ ایتالیا در سال ۱۹۸۹ به مصاف هم رفتند. حرکت شرم آور روخاس، دروازه بان شیلی باعث محرومیت این تیم از جام جهانی پیش رو و مسابقات بعدی شد. زمانی که مواد منفجره به سمت زمین پرتاب شد، روخاس خود را بر زمین انداخت و به گونه ای رفتار کرد که انگار از این اتفاق آسیب دیده است. این در حالی بود که او با چاقو به ابروهایش آسیب رساند تا نشان بدهد از برخورد مواد آتش زا آسیب دیده است.

اتلتیک بیلبائو و بارسلونا

در دیدار اتلتیک بیلبائو و بارسلونا در فینال کوپادل ری سال ۱۹۸۴ اتفاق عجیبی رخ داد. یکی از درگیری‌های عجیب تاریخ فوتبال در این دیدار دیده شد. در این درگیری‌، دیگو آرماندو مارادونا، کلوس، میگلی، د آندرس، سارابیا و گویکوتکسئا سه ماه از حضور در میادین محروم شدند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*