اخبار حوادث / واژگونی پراید در سربیشه ۲ کشته و مجروح برجا گذاشت

از دو دستگاه موتور سیکلت ۵۸ کیلو تریاک کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه از کشف ۵۸کیلو و ۸۵۰گرم تریاک از دو دستگاه موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “علیرضا فولادی” در تشریح این خبر گفت:مأموران پاسگاه عملیاتی “درح”شهرستان سربیشه با کسب خبری مبنی بر این که قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از مسیرهای فرعی پاسگاه منتقل کنند شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار دادند. وی با اشاره به انجام کار اطلاعاتی گسترده و تحقیقات دامنه دار اظهار داشت:محل عبور قاچاقچیان مواد مخدر شناسایی و با همکاری مأموران مرزبانی گروهان مرزی درح مسیرهای احتمالی تردد آنان رصد و کنترل شد. سرهنگ فولادی تصریح کرد:مأموران در اجرای گشت وکمین به دو دستگاه موتور سیکلت که با سرعت زیاد در حال تردد بودند مشکوک و به راکبان موتور سیکلت ها دستور ایست دادند که بدون توجه به ایست پلیس از محل متواری شدند و پس از ۱۰کیلومتر تعقیب و گریز موتور سیکلت ها متوقف شدند. وی افزود: مأموران در بازرسی از موتور سیکلت ها مقدار ۵۸ کیلو  و۸۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند. فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه با اشاره به اینکه در این راستا دو نفر متهم دستگیر و دو دستگاه موتور سیکلت توقیف شد،خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه مواد کشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.
واژگونی پراید در سربیشه ۲ کشته و مجروح برجا گذاشت
فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه از واژگونی یک دستگاه پراید در محور بازارچه مرزی “میل ۷۸ ماهیرود”خبر داد.
سرهنگ”علیرضا فولادی” اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در محورسربیشه به ماهیرود کیلومتر ۱۰ بازارچه مرزی بلافاصله مأموران انتظامی و پلیس راه به همراه گروه امداد به محل سانحه اعزام شدند.
وی افزود:مأموران با حضور در صحنه مشاهده کردند که یک دستگاه پراید در محل واژگون شده است که در این سانحه سرنشین خودرو بر اثر جراحات وارده در دم کشته شد و راننده خودرو مجروح و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شد. سرهنگ فولادی تصریح کرد:کارشناس پلیس راه علت حادثه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در پیچ جاده توسط راننده خودروی پراید اعلام کرد.
آمار دقیق کشته شدگان اتوبوس زائران یزدی
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد آمار دقیق کشته شدگان حادثه واژگونی اتوبوس زائران یزد در محور اقلید را ۲۶ نفر اعلام کرد. هادی هادی‌نسب در گفت‌وگو با فارس گفت: مجموع مسافران این اتوبوس ۴۷ نفر بوده‌اند که از این تعداد ۲۶ نفر فوت کرده‌اند و ۲۱ نفر نیز مجروح شدند. هادی‌نسب با بیان اینکه مجروحان اکنون در بیمارستان‌های یاسوج و فارس بستری هستند، تصریح کرد: ترتیب انتقال برخی از مسافران به یزد داده شده است.
مرد هزار چهره دستگیر شد
فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که با هویت­‌های جعلی از شرکت­‌های باربری در ۶ استان کشور ۴۰ تریلی گندم با ارزشی بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال سرقت کرده بود، خبر داد. به گزارش نسیم، سردار روح الامین قاسمی گفت: اعلام سرقت محموله سنگین گندم از یک شرکت باربری در روزهای نخست آبان ماه و تحقیقات جامع پلیس، راز چندین فقره سرقت و کلاهبرداری میلیاردی در سراسر کشور را فاش کرد. وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در این شرکت باربری مشخص شد، راننده یک دستگاه تریلی با بارگیری ۲۵ تن گندم به ارزش چهار میلیارد ریال از کارخانه ای در شهرستان سرخه، بدون ثبت بار و دریافت بارنامه محل را ترک کرده و متواری شده است. سردار قاسمی،گفت: با جا گذاشتن مدارک هویتی متهم، تحقیقات ماموران انتظامی در همین راستا ادامه یافت که با اجرای طرح مهار و حضور گشت های انتظامی در محورهای مواصلاتی، ساعاتی بعد خودروی تریلی متوقف و متهم دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان سرخه منتقل شد. قاسمی از بررسی گزارش ها در چند ماه اخیر و اطلاع از وقوع چندین فقره کلاهبرداری مشابه از شرکت های باربری خبر داد و تصریح کرد: متهم دستگیر شده دو کارت هوشمند رانندگی ناوگان باربری ارائه کرد که با گواهینامه های موجود در خودرو همخوانی نداشت و همین موضوع، ظن ماموران را برانگیخت. رئیس قرارگاه استانی مبارزه با سرقت، تصریح کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد، متهم با جعل کارت های هوشمند، محموله های سنگین گندم را به نام دیگران دریافت کرده است. سردار قاسمی از شناسایی کامل هویت اصلی متهم به نام (ح-ر) که از اهالی استان های شرقی کشور است، خبر داد و گفت: در بررسی مجدد و کامل تریلی توقیفی نیز مشخص شد، خودرو دارای دو جفت پلاک جعلی و دست­نویس بوده و متهم تاکنون چندین مرحله با پلاک های جعلی در استان های دیگر مرتکب سرقت شده است. قاسمی ادامه داد: در ادامه تحقیقات هشت فقره کلاهبرداری و سرقت محموله گندم در اردبیل نیز شناسایی که تحقیقات تکمیلی این پرونده نیز در حال انجام است.

۱۳۹۴۱۲۱۰۱۸۴۲۳۲۶۲۷۲۴۹۷۰۴

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*