آخرین خبر :

گفته می شود

گفته می شود اسناد منتشره دولت آمریکا نشان داد مذاکره‌کنندگان هسته‌ای ایران در سال ۲۰۱۵ یک هدیه به وزیر خارجه آمریکا و ۲ هدیه به معاونش خانم شرمن داده‌اند.اداره فدرال اسناد رسمی دولت آمریکا فهرستی از هدایایی اخذ شده توسط مقامات دولتی این کشور از طرف‌های خارجی در سال ۲۰۱۵ را منتشر کرد.آنطور که در این فهرست آمده، در این سال، سه هدیه از سوی ۳ مقام ایرانی برای «جان کری» وزیر خارجه و «وندی شرمن» معاون وقت سیاسی وزارت خارجه آمریکا ارسال شده است.لیست منتشره می‌گوید که «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران یک جلد کتاب حاوی تصویر آثار استاد فرشچیان به ارزش ۴۰۰ دلار به همتای آمریکایی خود هدیه داد.«عباس عراقچی» معاون حقوقی ظریف هم فرشی به ارزش هزار و ۱۵۰ دلار به خانم شرمن، هم‌رده آمریکایی خود هدیه کرده است.در این میان، «حسین فریدون» برادر رئیس‌جمهور اسلامی ایران که در مذاکرات هسته‌ای حضور داشت نیز فرش دیگری به ارزش هزار و ۱۰۰ دلار به وندی شرمن هدیه نموده است.
گفته می شود یک هیأت عزاداری در زاهدان که قصد داشت با توزیع جزوات انحرافی و خوانندگی یک مداح افراطی که از اطراف قم دعوت کرده بود در تاسوعا و عاشورا وحدت جامعه را خدشه‌دار کند، منحل شد.
دادستان زاهدان گفت: این مداح، در فرودگاه شناسایی و به قم بازگردانده شد. فردی که قصد توزیع جزوات را داشت نیز بازداشت شد و سایر افراد هیأت که فریب خورده بودند بعد از دستگیری و ارشاد، با دادن تعهد آزاد شدند.
گفته می شود حجت الاسلام طائب گفته کار امروز ما به کجا کشیده است؟ این فیش‌های نجومی یک تابلو شده است تا درآمدهای نجومی در بین مسئولین را نبینیم. انقلاب ما که پیروز شد، مانند انقلاب رسول الله(ص) است. افرادی که انقلاب کردند، پابرهنه بودند. چه طور شد مسئولینی که قرار بود پابرهنه باشند، حالا درآمد نجومی دارند؟ در بین مسئولین کسی را می‌شناسم که ثروتش ۱۲۰۰ میلیارد تومان است. اگر این ۱۲۰۰ میلیارد را در بانک بگذارد ماهیانه ۱۹ میلیارد سود به او می‌دهد. در مقابل این عدد، آیا فیش ۲۵۰ میلیونی عددی محسوب می‌شود؟
پرهزینه‌ترین خانوارهای ایرانی
اطلاعات  منتشر شده در سایت مرکز آمار نشان می‌دهد در سال ۱۳۹۴ به طور میانگین هر خانوار شهری ایرانی ۲۶ میلیون و ۲۳۹ هزار تومان هزینه صرف کالاها و خدمات مصرفی خود کرده است. درآمد هرخانوار شهری ایرانی نیز به طور میانگین ۲۷ میلیون و ۸۷۸ هزار تومان بوده است.همچنین بر اساس این گزارش   پرهزینه‌ترین خانوارهای ایرانی به ترتیب در ۳ استان تهران، چهارمحال بختیاری و اصفهان زندگی می‌کنند.به طور میانگین هزینه هر خانوار تهرانی در سال ۱۳۹۴ برابر با ۳۷ میلیون و ۴۷۵ هزار تومان، هر خانوار چهارمحالی ۲۹ میلیون و ۶۰۸ هزار تومان و هر خانوار اصفهانی ۲۷ میلیون و ۹۴۱ هزار تومان بوده است.بر طبق گزارش مرکز آمار ایران کم هزینه ترین خانوارهای ایرانی  در استان‌های سمنان، سیستان وبلوچستان و اردبیل زندگی می‌کنند.
از ۷۰ مدیر ارشد کشور، ۳۹ نفر دو تابعیتی هستند
حجت‌الاسلام علی قابل امام جمعه موقت قزوین با اعلام این که ۳۹ مدیر ارشد از ۷۰ مدیر در سطح کشور دو تابعیتی هستند گفت: این نتیجه می‌شود که در برنامه ششم ارزش‌ها نادیده گرفته شده و نیاز به تغییرات دارد.امام جمعه موقت قزوین یادآور شد: اگر دولتمردان هم برای خود و هم برای مردم دل بسوزانند جامعه گلستان می‌شود.وی مطرح کرد: آحاد مردم جامعه هم همانند کوفیان باید مراقب رفتار خود باشند، آیا آن کسانی که تحریم سپاه را اعلام و مدیران دو تابعیتی را آزاد می‌گذارند چیزی جز رضایت اربابان غربی خود را پیگیری می‌کنند؟

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*