نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: شرایط حضور مرزنشینان در فعالیت های تجاری فراهم شود

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مردم نباید تنها شاهد حمل و نقل و ترانزیت از مناطق مرزی باشند، گفت: باید شرایطی فراهم شود که مرزنشینان منطقه در مسائل تجاری حضور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر پنجشنبه در دیدار با رئیس و اعضای اتاق بازرگانی خراسان جنوبی با بیان اینکه راه رشد در یک اقتصاد صحیح رشد بخش خصوصی است، اظهار کرد: بخش خصوصی برای انجام امور انگیزه بیشتری دارد و به صورت طبیعی هم می تواند عامل و هم ناظر باشد.

وی با اشاره به اینکه مقاومت جامعه در جهت اقتصادی زمانی تحقق پیدا می کند که آن جامعه خود صاحب کار باشد، افزود: اگر صنایع وچک به طور جدی حمایت شوند مجر به تولید و توزیع همراه با عدالت در جامعه خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در استان خراسان جنوبی همه آن چه باید مطرح شود در بخش کشاورزی است، گفت: از امکانات معادن و موقعیت استان از لحاظ صادراتی نیز باید استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم نباید تنها شاهد حمل و نقل و ترانزیت از مناطق مرزی باشد، تصریح کرد: باید شرایطی فراهم شود که مرزنشینان منطقه در مسائل تجاری حضور داشته باشند و از این ظرفیت استفاده کنند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه اگر فرصت را در مناطق مرزی از دست بدهیم و از مردم استفاده نکنیم به ضرر کشور واهد بود، بیان داشت: باید در هر جایگاهی که هستیم امور را جامع ببینیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن از دریچه اقتصادی وارد شده است، گفت: جبهه امروز جبهه اقتصادی است و اگر بتوانیم از سرمایه های موجود جهت دفاع جبهه اقتصادی استفاده کنیم دیگر شاهد رکود، بازار قاچاق و مشکلات فرهنگی در جامعه نخواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: با توجه به تنگناهای اقتصادی جامعه کار در بخش خصوصی دفاع از کشور محسوب می شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*