آخرین خبر :

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی جزئیات دریافت کاراکارت بازنشستگان و مستمری‌بگیران/ بازپرداخت یکساله است

 

خبرگزاری فارس: جزئیات دریافت کاراکارت بازنشستگان و مستمری‌بگیران/ بازپرداخت یکساله است

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی گفت: کارت اعتباری رفاه اجتماعی ایرانیان (کاراکارت) به میزان چهار برابر مستمری متقاضیان شارژ می‌شود و با این کارت می‌توانند از فروشگاه‌های زنجیره‌ای خرید کنند.

رحیم اردلان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره ارائه کارا کارت به بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: تاکنون بیش از ۴۰۴ هزار نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران از این کارت اعتباری استفاده کرده‌اند.

وی ادامه داد: کارت اعتباری رفاه اجتماعی ایرانیان (کاراکارت) به میزان چهار برابر مستمری متقاضیان شارژ می‌شود و با این کارت می‌توانند از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، اتکا، سپه، امکان، اسکات و فرهنگیان خرید کنند.

اردلان افزود: اعتبار تخصیصی در کارت اعتباری کاراکارت با کارمزد ١٢ درصد در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد و اقساط مربوطه نیز در دوره یک ساله از حقوق آنان کسر خواهد شد.

وی با بیان اینکه ثبت تقاضا و ارائه کاراکارت به بازنشستگان و مستمری بگیرانبه ساده‌ترین روش ممکن انجام می‌شود، گفت: بازنشستگان و مستمری‌بگیرانی که از شعب بانک رفاه حقوق دربافت می‌کنند با مراجعه به شعب می‌توانندنسبت به دریافت کاراکارت اقدام کنند.

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به آسانی استفاده از این تسهیلات و عدم نیاز به طی مراحل اداری و معرفی ضامن، گفت: میزان اعتبار کاراکارت براساس مستمری دریافتی حداکثر ۱۰ میلیون تومان است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*