آخرین خبر :

شنیده‌ها در خصوص استعفای جنتی؛ نام صالحی امیری و آشنا مطرح شده است

 

سرویس فرهنگی
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از صالحی امیری و آشنا به‌عنوان گزینه‌های محتمل برای تصدی سمت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی -در صورت جدی شدن موضوع استعفای علی جنتی- نام ‌برد.
شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۸

شنیده‌ها در خصوص استعفای جنتی؛ نام صالحی امیری و آشنا مطرح شده است

طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در واکنش به برخی اظهارات مطرح‌شده درخصوص استعفای علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: به صورت رسمی در جریان اخبار استعفای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیستم ولی من نیز علاوه بر مطالبی که در فضای رسانه‌ای و مجازی منتشر شده، از سوی ۲ منبع که در این خصوص ارتباطاتی دارند، چنین خبری را شنیده‌ام.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی درباره گزینه‌های احتمالی برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار کرد: نام سید رضا صالحی امیری رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی و حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور از جمله اسامی مطرح شده‌ای است که من برای تصدی مقام وزارت شنیده‌ام.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص کم و کیف طرح موضوع استعفای علی جنتی، افزود: طرح چنین موضوعی به صورت گمانه‌زنی و شایعه، اتفاق بدی در حوزه فرهنگ است؛ ضمن آنکه صوری بودن یا نبودن این استعفا نیز آسیب‌زننده است زیرا حوزه فرهنگ و هنر آخرین ردیف بودجه را در بین حوزه‌های مختلف کشور دریافت می‌کند ولی از نظر انتظاراتی که از آن وجود دارد، در جایگاه نخست قرار دارد./

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*