آخرین خبر :

مسئول روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی: پویش مردمی”همه مسئولیم” در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است

مسئول روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی به هفته امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: پویش مردمی” همه مسئولیم” در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر است
پویش مردمی"همه مسئولیم" در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است

محمود مقامی در گفتگو با خبرنگار خراسان تایم با بیان اینکه از ۱۲ تا ۱۸ مهرماه هفته امر به معروف و نهی از منکر است، اظهار داشت: با توجه به برنامه های مختلف در این هفته پویش مردمی با عنوان” همه مسئولیم” راه اندازی شده است.
وی ادامه داد: هدف از راه اندازی پویش مردمی” همه مسئولیم” احیای امر به معروف و نهی از منکر و مردمی کردن این شعار که ما در برابر همه کارهایی که در جامعه اتفاق می افتد مسئول هستیم بوده است.
مسئول روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر را راه مقابله با دسیسه های دشمنان دانست و گفت: وظیفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر برنامه ریزی و تلاش به منظور ترغیب مردم و مسئولان در راستای اجرای این مهم ارزشمند است.
مقامی تصریح کرد: فراهم کردن بستر لازم برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه هدف دیگر این ستاد است که اگر به معنای واقعی به امر به معروف و نهی از منکر توجه شود، ناملایمات و رفتارهای نابسامان اجتماعی کاهش می یابد.
وی در پایان خواستار پیوستن به پویش مردمی”همه مسئولیم” به نشانی تلگرامی https://telegram.me/joinchat/AUqSaT_gU5e42Vc8XJvjcQ توسط مردم و مسئولان شد.
لازم به ذکر است پایگاه تحلیلی خراسان تایم به پویش مردمی “همه مسئولیم” پیوست.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*