رئیس سازمان بازرسی کشور: ۶ میلیارد تومان از حقوق‌های نجومی به بیت‌المال بازگشت

شناسهٔ خبر: ۳۷۷۸۴۳۰ –
سمنان – رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره آخرین وضعیت پرونده حقوق‌های نجومی، گفت: با پیگیری صورت گرفته شش میلیارد و ۲۱۰میلیون تومان از پول‌های این پرونده به بیت المال بازگشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر سراج پیش از ظهر یکشنبه در خلال افتتاح ساختمان جدید اداره کل بازرسی سمنان و در جمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در پرونده حقوق های نجومی، ابراز داشت: از اعلام نتایج آخرین پیگیری های انجام شده در دستگاه قضا و سازمان بازرسی معذورم اما می توانم بگویم که تا قطعی نشدن احکام صادره مراجع قضایی نام ها و سرنوشت پرونده ها رسانه ای نمی شوند.

وی افزود: این امر به مثابه جدی نگرفتن پرونده حقوق های نجومی توسط دستگاه قضا و سازمان بازرسی کل کشور نیست و کارکنان ما با جدیت در برخورد با تضییع حقوق حقه بیت المال می کوشند.

عزم جدی مسئولان بر برخورد با حقوق های نجومی

رئیس سازمان بازرسی کل کشور، با اشاره به شفافیت قوه قضائیه در پرونده حقوق های نجومی، گفت: به همه مردم قول می دهیم که به محض روشن شدن تکلیف پرونده این حقوق ها و قطعی شدن احکام صادره توسط دستگاه قضا، نتایج تلاش های صورت گرفته به اطلاع مردم می رسد.

سراج بیان داشت: خوشبختانه با عزم جدی مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی مقوله حقوق های نجومی که بعضا باعث ایجاد ناامیدی در بین مردم شده بود، با جدیت پیگیری می شود.

وی افزود: تا کنون نتایج این پیگیری ها نشان دهنده این است که بیش از شش میلیارد تومان از این حقوق های نجومی شامل مواردی از قبیل، روسای بانک ها، بیمه ها و شرکت های تابعه آنها، دریافت و به بیت المال بازگردانده شده است.

تلاش دستگاه قضا در برخورد با  پرونده حقوق ها نجومی قابل تقدیر است

رئیس سازمان بازرسی همچنین بدون بیان اینکه این میزان پول از چند نفر جمع آوری شده است، ابراز داشت: در تلاش هستیم تا باقی مانده حقوق های نجومی را نیز بررسی و در صورت بروز تخلف به بیت المال بازگردانیم که عزم مسئولان در این امر جدی است.

سراج در پایان گفت: همه مسئولان و پرسنل دستگاه قضا و سازمان بازرسی در رسیدگی به پرونده حقوق ها نجومی تلاش ویژه ای را از خود نشان می دهند که این امر جای تقدیر دارد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*