آخرین خبر :

گفته می شود

گفته می شود طولانی بودن تعطیلات تابستانی یکی از مباحث قدیمی مطرح در مجلس شورای اسلامی است که همواره انتقادات زیادی را نیز در طول دوه های مختلف داشته است، در مجالس گذشته نیز نمایندگان بارها تلاش کرده اند تا بتوانند کمی از میزان آن کاهش دهند اما هر بار که این موضوع در مجلس به مرحله رای گیری رسیده است با مخالفت نمایندگان مجلس مواجه شده است.

 

 

 

 

گفته می شود  به افسران ترکمنستان اختیار داده شده که اگر مواد مخدر در کامیون های ایرانی پیدا کنند، کامیون را به نفع خود افسر مصادره کنند! افسران ترکمنستانی برای تصاحب کامیون های ایرانی چه کارها که نمی کنند!/ رئیس انجمن صنفی کامیون داران خراسان رضوی: دولت ترکمنستان تصمیم گرفته است با این کار ما ایرانی‌ها را تحقیر کند. آن‌ها دستور داده‌اند تنها از رانندگانی که ملیت ایرانی دارند به ازای هر یک کیلومتر طی مسافت، یک دلار تعرفه گرفته شود.

 

 

گفته می شود در حالی که ارزش دلار آمریکا در نزدیکی بالاترین رقم ۳ هفته اخیر باقی مانده و آمارهای صنعتی نشان دهنده افزایش حجم ذخایر نفت خام آمریکاست، قیمت نفت امروز کاهش یافت. بر اساس این گزارش، قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با ۵ سنت کاهش نسبت به جلسه قبل، به ۴۸ دلار و ۳۲ سنت رسید. قیمت نفت خام آمریکا نیز با ۷ سنت کاهش به ۴۶ دلار و ۲۸ سنت رسید.

گفته می شود شاخص دلار آمریکا در برابر سبد ۶ ارز معتبر جهانی، روز سه شنبه به رقم ۹۶٫۱۴۳ رسید که بالاترین از نهم اوت تاکنون بود. تقویت ارزش دلار موجب گران تر شدن کالاهای ارزش گذاری شده به دلار برای دارندگان سایر ارزها می شود و تاثیری منفی بر میزان تقاضا دارد.
گفته می شود شرکت پتروبراس سهام یک میدان نفتی خود را به ارزش ١١ میلیارد دلار به شرکت نروژی استات اویل واگذار می‌کند. پدرو پرنت، مدیر عامل شرکت دولتی نفت برزیل «پتروبراس»، روز سه‌شنبه (نهم شهریور ماه) اعلام کرد که این شرکت به منظور پرداخت بدهی‌ها و افزایش نقدینگی، قصد دارد سهام میدان نفت فراساحلی «کارکارا» را به ارزش ١١ میلیارد دلار به شرکت نروژی استات اویل واگذار کند.
گفته می شود بانک مرکزی در گزارشی حجم نقدینگی در خردادماه سال  ۱۳۹۵ را اعلام کرد. حجم نقدینگی در خرداد ماه سال ۱۳۹۵ به رقم ۱۰۵۹۵ هزار میلیارد ریال رسید که نسبت به سال قبل از آن (خردادماه ۱۳۹۴) ۲۹٫۷ درصد رشد نشان می‌دهد. همچنین این حجم نقدینگی در مقایسه با اسفندماه ۱۳۹۴ رشد ۴٫۲درصدی دارد.
گفته می شود شفاف سازی در صندوق ذخیره فرهنگیان یکی از دلایل اصلی استیضاح وزیر آموزش وپروش بود که طی تحقیقات به عمل آمده در حدود هشتاد هزار میلیارد ریال فساد مالی در این صندوق گزارش شده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*