آخرین خبر :

گفته می شود

گفته می شود دختر بزرگ صدام دیکتاتور معدوم عراق قصد دارد با راه‌اندازی یک ائتلاف جدید قبایلی، برای انتخابات سال ۱۳۹۷ مجلس این کشور نامزد شود. روزنامه بحرینی «نیوز آو بحرین» درگزارشی دراین خصوص نوشت: رغد صدام که ۴۸ سال سن دارد، در حال حاضر در اردن زندگی می‌کند، اما پس از تصویب قانون جنجالی عفو عمومی در مجلس عراق، می‌تواند به کشورش بازگردد. خاندان سلطنتی اردن چند سال پیش درخواست وزارت خارجه عراق برای استرداد رغد و دیگر چهره‌های رژیم صدام به بغداد را رد کرد.

سؤال از وزیر اطلاعات به دلیل سفر مخفیانه سناتور آمریکایی به ایران

کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: موضوع سفر سناتور امریکایی به ایران را در قالب سئوال از وزیر اطلاعات پیگیری می‌کنیم دانشگاه فردوسی مشهد نیز در چند روز گذشته نشست علمی را با حضور مهمانان خارجی برگزار کرده که در میان مدعوین افرادی وابسته به صهیونیست‌ها و یهودیان حضور داشته‌اند. غربی‌ها تلاش دارند از طریق وزارت علوم و فناوری و وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی بیشترین نفوذ را در کشور داشته باشند.

گفته می شود قاضی ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور نامه‌ای درخصوص افزایش مناطق آزاد به رئیس جمهوری نوشته است.براساس اطلاعات موجود قاضی سراج در این نامه به برخی از مشکلات موجود در فعالیت مناطق آزاد اشاره کرده است و به نوعی به رئیس جمهور اعلام کرده است که مناطق آزاد از هدف اصلی خود فاصله گرفته‌اند.همچنین قاضی سراج در این نامه از حجت الاسلام روحانی خواسته است تا موضوع افزایش مناطق آزاد را کان لم یکن تلقی کرده و دولت لایحه افزایش تعداد مناطق را از مجلس پس بگیرد.

گفته می شود اخیرا، یکی از روحانیون برجسته سعودی ایرانی ها را به غیر مسلمان بودن متهم کرد چرا که آنها از تبار زرتشت هستند. او گفت ایرانی ها فرزندان مغ اند و از قدیم با مسلمانان دشمنی داشتند به ویژه با سنی ها . این اظهارات مفتی سعودی دور جدیدی از پاسخ ها را از سوی مقامات ایرانی در پی داشت. محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در این رابطه در توییتر خود نوشت : در واقع اسلام ایرانی ها و دیگر مسلمانان به اسلام افراط گرایان وهابی و روحانیان برجسته عربستان که ترور را تبلیغ میکنند  هیج شباهتی ندارد.المانیتور به اطلاعاتی دست یافته که نشان میدهد ریاض به تهران پیغامی از طریق کانال های غیر رسمی فرستاده و گفته که این اظهارات مفتی عربستان ، رویکرد رسمی این کشور نیست.

وجود ۹ هزار شکایت علیه دولت
الهام امین زاده در همایش ملی حقوق شهروندی طی سخنانی اظهارداشت: یکی از دغدغه های رییس جمهور احترام به حقوق شهروندی بود. برهمین اساس قرار شد تکالیف شهروندان و دستگاه ها اعلام شود و نظارت بر آن صورت گیرد. بر همین اساس طراحی ابعاد نظامی خاص در حقوق شهروندی صورت گرفت. دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی پیرامون شکایات کارمندان دولت علیه دولت نیز اظهارداشت: ۹هزار شکایت در مردادماه علیه دولت داشتیم که بیش از ۸ هزار تا آن توسط دیوان عدالت اداری رسیدگی شد.
تذکر وزارت کشور به احمدی نژاد
معاون سیاسی انتظامی وزارت کشور گفت: اقدامات تبلیغاتی زود هنگام انتخاباتی برابر قانون از سوی هر شخصی ممنوع است.حسین ذوالفقاری معاون سیاسی انتظامی وزارت کشور در مورد صحبت‌های اخیر وزیر کشور مبنی بر شائبه انتخاباتی بودن سفرهای رئیس جمهور دولت‌های نهم و دهم، اظهار داشت: همانطور که وزیر کشور تاکید کرد هر کسی از اکنون بخواهد اقدامات تبلیغاتی انجام دهد، برابر قانون ممنوع است. وی افزود: قطعا در صورت بروز تخلف از سوی افرادی که احتمال کاندیداتوری آنها وجود دارد، از تخلفاتشان مستندسازی خواهد شد و در آینده این تخلفات در بررسی صلاحیت افراد تاثیرگذار خواهد بود.

گفته می شود اتفاقی که موجب پرسش های اخیر برخی از خبرنگاران از مسئولین ارشاد اسلامی شده است، حذف کلمه “بسم الله رحمن الرحیم” از ابتدای برخی کتبی است که جدیدا مجوز نشر گرفته اند.بررسی ها نشان می دهد که برخی از کتابهای مجوز گرفته در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بدون درج “بسم الله” چاپ شده اند.محمدی، یکی از کارشناسان فرهنگ و ارشاد در توضیح این موضوع می گوید: آئین نامه ای مبنی بر اجبار برای درج کلمه “بسم الله” در ابتدای کتابها وجود ندارد.

گفته می شود در حالی که صورت های مالی بیمه تعاون نشان می‌دهد، مدیران این شرکت سهامی عام ماهانه بیش از ۱۰۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند. اتفاقی عجیب که انتظار می‌رفت، افشای اسناد مربوط به آن به ارائه پاسخی از جانب ایشان یا واکنشی از جانب مسئولان منجر شود که ظاهرا این گونه نبوده است.
مستندات حکایت از آن دارد که مدیران این مجموعه، تقریبا همه ساعات شبانه روز مشغول به کارند و به ازایش حقوق های هنگفت دریافت می‌کنند؛ اما این اعداد و ارقام بزرگ از جیب چه کسی پرداخت می‌شود؟ بخش خصوصی یا مردم؟!

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*