نفرات برگزیده بخش داخلی سومین المپیاد دانش آموزی هندسه تجلیل شدند

نفرات برگزیده بخش داخلی سومین المپیاد دانش آموزان هندسه ایران، امروز (جمعه) در مراسمی که در سالن جابربن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، این رویداد علمی در دو بخش داخلی و بین المللی و در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته روز گذشته (پنجشنبه) در تهران، تبریز و مشهد و همزمان در ۳۰ کشور جهان برگزار شد و امروز از ۳۰ برگزیده داخلی با اهدا لوح، تقدیر به عمل آمد.
نفرات برگزیده بخش بین الملل سومین المپیاد دانش آموزران هندسه نیز تا هفته آینده انتخاب و معرفی خواهند شد.
در بخش پیشرفته داخلی، فاطمه سادات سجادی، طاها میران زاده از تهران توانستند خط کش طلایی این المپیاد را دریافت کنند. مژگان ایزدخواه، آترین آریا، باربرد پژوم، شروین جهان بخش، مهسا دلیرروی فرد، آراد محمدی از تهران به خط کش نقره ای و آرین اعتماد حقیقی، امیر مجتبی صبور، حسین قلی زاده و اشکان میرزایی از تهران خط کش برنزی این المپیاد را دریافت کردند.
سیدفراز محسنی، پارسا مرات، شایان طلایی از تهران و فخرالدین عبدی از تبریز، خط کش طلایی، ساحل ترکمنی و سیدپارسا حسینی نیری از تهران خط کش نقره ای و درسا مجدی، سید سالار موسوی و محمد باقر شریفی از تهران، خط کش برنزی بخش متوسط را از آن خود کردند.
در بخش مقدماتی احسان روح بخش از تبریز به خط کش طلایی دست یافت و پرنا قنادی خوش از تبریز و امیر حسین شهابی از تهران و همچنین پوریا زاهدان از تبریز و هدیه بابایی و نسیم محمدی از تهران به خط کش برنزی بسنده کردند.
سومین دوره المپیاد دانش آموزی هندسه با حضور حدود ۳۵۰ دانش آموز داخل کشور و حدود یک هزار ۵۰۰ شرکت کننده خارجی روز گذشته در تهران ، تبریز و مشهد و همزمان در ۳۰ کشور دنیا برگزار شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*