آخرین خبر :

قدیمی ترین بوستان شهر بهسازی میشود

پارک آزادی که در سال ۱۳۵۷ به بهره‌برداری رسید با مساحت ۷ هکتار به عنوان قدیمی ترین بوستان شهر بیرجد لقب گرفته است، علاوه بر این وجود درختان کاج توپی منظر این پارک را از فضاهای اطراف مجزا کرده است.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری بیرجند با اشاره به اینکه گذشت زمان فرسودگی پارک را به دنبال داشته است به بیرجند امروز گفت: به درخواست مکرر شهروندان سازمان پارکها بهسازی این بوستان را در دستور کار خود قرار داده است.

انصاری عنوان کرد: به دلیل وسعت این پارک، بهسازی آن در دو مرحله انجام می‌گیرد، که در فاز یک بهسازی و زیباسازی کامل بخش شرقی پارک انجام خواهد شد.

وی طرح آبنما ، اجرای مجدد سنگفرش و باغچه بندی های زیبا و نورپردازی، را از جمله اقداماتی عنوان کرد که در این فاز انجام و جلوه متفاوتی ایجاد خواهد کرد . همچنین در این مرحله اجرا و تقویت روشنایی کامل پارک ، بهسازی کامل شبکه آبرسانی نیز در دستور کارقرار دارد .

وی با اشاره به اینکه در فاز دوم بهسازی و زیباسازی بخش غربی پارک انجام می‌شود افزود: اعتبار این پروژه ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال است.

انصاری یادآور شد: شروع عملیات بهسازی از مهرماه سال گذشته آغاز شده که با توجه به شرایط مالی شهرداری تا امسال ادامه داشته است و اکنون با پیشرفت ۶۰ درصدی تنها اجرای آبنماها ، دیواره ورودی پارک و در نهایت نصب مبلمان جدید باقی مانده است. مدیر عامل سازمان پارکها ضمن تشکر از صعه صدر مردم فهیم بیرجند در تحقق اهداف سازمان پارکها یادآوری کرد این سازمان در تلاش است از پتانسیل های موجود در فضاهای سبز شهری بهترین استفاده را کرد و نسبت به ارائه خدمات بهتر و با کیفیت در حوزه فضای سبز گامی موثر بردارد.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*