آخرین خبر :

فروش اینترنتی کتاب‌های درسی تا ۴ روز دیگر

مدیر کل نظارت بر نشر مواد آموزشی آموزش و پرورش: توزیع کتابهای درسی در کتابفروشی‌ها در ۲۹ استان از ۲۰ شهریور و در استان‌های تهران و البرز از ۲۲ شهریور آغاز می‌شود.
لیدا نیک روش در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود‌: فروش کتاب های درسی در ۵ هزار و ۴۰۰ کتابفروشی سطح کشور انجام می شود و خانواده ها سعی کنند از کتابفروشی های استان محل زندگی خود کتاب ها را خریداری کنند تا مشکل کمبود کتاب در سایر استان ها ایجاد نشود.
وی خاطرنشان کرد‌:‌ دانش آموزان ابتدایی، پیش دانشگاهی، هنرستانی و دبیرستانی های رشته معارف اسلامی امسال کتاب های خود را از مدرسه محل تحصیل دریافت می کنند و دانش آموزان سایر پایه ها کتاب های خود را از کتابفروشی های سطح شهر خریداری خواهند کرد.
نیک روش افزود: فروش کتاب های درسی دانش آموزان ابتدایی و پیش دانشگاهی امسال به صورت اینترنتی انجام شده است و دانش آموزانی که تاکنون موفق به خرید این کتاب‌ها نشد‌ه‌اند فقط تا ۱۲ شهریور مهلت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی IR.IRTEXTBOOK نسبت به خریداری کتابهای درسی اقدام کنند.
وی یادآور شد: کتاب های درسی در مدارس فقط به دانش آموزانی که تا قبل از ۱۲ شهریور اقدام به ثبت نام اینترنتی کنند تحویل خواهد شد.
نیک روش تاکید کرد: قیمت کتاب های درسی امسال نسبت به سال قبل افزایشی نداشته است و با قیمت پشت جلد فروخته می شود.
مدیرکل نظارت بر نشر مواد آموزشی آموزش و پرورش گفت: امسال ۷۳ عنوان کتاب درسی همراه با لوح فشرده آموزشی رایگان در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.
امسال ۱۳۴ میلیون جلد کتاب درسی در ۱۰۰۰ عنوان چاپ شده است که در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*