آخرین خبر :

سند افتخار

او از طریق هیأت ورزشی ناشنوایان در تمرینات تنیس روی میز شرکت می کند و با تشویق های مربی و علاقه ای که دارد موفق می شود به رقابت های قهرمانی کشور در سال ٩٠ اعزام شود. صدیقه ازانی که از سال ٨٩ عضو باشگاه ورزشی ناشنوایان است، بعد از مدتی تمرین با تعطیلی این تیم روبرو می شود اما علاقه باعث می شود این رشته را ترک نکند و به تلاشش برای پیشرفت در این رشته ورزشی پویا و جذاب ادامه دهد. او به صورت آزاد در سالن های خصوصی و با هزینه شخصی به مدت ٢ سال به صورت حرفه ای در تمرینات تنیس روی میز شرکت می کند.

صدیقه، با حمایت خانواده و پیشرفت هایی که کسب میکند در مسابقات استانی حائز مقام هایی می شود وپس از شرکت در اولین دوره از مسابقات کشوری در المپیاد ناشنوایان مشهد که سال ٩٣ برگزار می شود مقام دوم تیمی را بدست می آورد.

ازانی به مسابقات قهرمانی ناشنوایان کشور اشاره می کند و می گوید: رقابت های سختی را با حریفان پشت سر گذاشتم که یکی از بازی های سخت من رقابت با ورزشکار تیم کردستان بود که در تیم ملی هم حضور داشت. این ورزشکار، سال گذشته در مسابقات آسیایی چین تایپه حضور داشته است و من توانستم با نتیجه سه بر صفر او را شکست دهم . او این پیروزی را یکی از موفق ترین تجربیاتش در مسابقات می داند و خوشحال است که با تلاش به فینال این رقابت ها راه پیدا کرده است. در این مسابقات توانسته مقام دوم انفرادی مسابقات قهرمانی کشور را بدست آورد و جواز حضور در اردوی تیم ملی را بگیرد. افتخار آفرینی او نشان می دهد، داشتن هدف و پشتکار بالا عوامل اصلی دستیابی به موفقیت است و هیچ محدودیتی نمیتواند مانع کسی که هدفی برای خود ترسیم کرده است شود. ازانی که دوره مربیگری درجه ٣ تنیس روی میز را نیز گذرانده است، می گوید: تمام تلاش خود را انجام دادم تا بتوانم به اردوی تیم ملی دعوت شوم و سعی دارم با تمرینات مداوم و پشتکار بتوانم نظر مربیان تیم ملی را به خود جلب کرده و جواز حضور در رقابت های المپیک ترکیه را بدست آوردم و در این رقابت ها به نوبه خود برای کشورم و استان خراسان جنوبی افتخار آفرینی کنم.

او از مسئولان می خواهد بودجه کافی را در اختیار ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی قرار دهند تا با تمرینات مداوم از آمادگی کافی برای حضور در تیم ملی و رقابت های جهانی برخوردار شوند. حمایتی که می تواند تلاش بی وفقه ورزشکارانی مثل صدیقه ازانی را به ثمر برساند و به آنها برای سربلندی و توانمندی یاری رساند. توجه مسئولان به اهمیت این هدف های سالم و تاثیر گذار نقش موثری در انگیزه بخشی به دیگر جوانان برای حضور در عرصه های ورزشی دارد.

۳s2

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*