سلیمانی در گفت‌وگو با فارس: قرارداد FATF از کاپیتولاسیون هم بدتر است/ هیچ ایرانی حاضر به پذیرش چنین خفتی نیست

 

خبرگزاری فارس: قرارداد FATF از کاپیتولاسیون هم بدتر است/ هیچ ایرانی حاضر به پذیرش چنین خفتی نیست

نماینده دوره نهم مجلس با بیان اینکه FATF از کاپیتولاسیون هم بدتر است گفت: هیچ ایرانی با هر دیدگاهی چنین خفتی را نمی‌پذیرد و دولت با امضای این قرارداد استقلال کشور را دچار خدشه کرده است.

محمد سلیمانی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به پذیرش تعهدات FATF از سوی بانک مرکزی گفت: اینگونه اقدامات نشان می‌دهد که ستون پنجم دشمن در کشور به صورت رسمی، قدرتمند و معمول شده است.

وی افزود: امضای چنین قراردادی (FATF) که خود دولت ایران، نهادها و شرکت‌ها و شخصیت‌های ایرانی را تحریم کند آن هم در داخل خود ایران جزء نکاتی است که استقلال کشور را خدشه‌دار می‌کند و چیزی بدتر و بالاتر از کاپیتولاسیون است.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: امضای قرارداد با FATF نه تنها در شأن انقلاب اسلامی نیست بلکه امضای این قرارداد حرکتی کاملاً ضد انقلابی است و حرکتی براندازانه است و رسانه‌ها باید مردم را نسبت به این موضوع آگاه کنند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: هیچوقت یک ایرانی با هر گرایش و دیدگاه عقیدتی چنین خفتی را قبول نمی‌کند و این خفت در حال حاضر دارد به ملت ایران تحمیل می‌شود.

وی افزود: درخواست ما از مجلس و به ویژه هیأت رئیسه و رئیس مجلس این است که در مورد FATF همانند برجام که آن را ۲۰ دقیقه‌ای به تصویب رساندند، عمل نکنند و در ارتباط با این موضوع مجلس باید میدان‌دار استقلال کشور باشد.

وی در پایان گفت: مجلس برای حفط استقلال کشور ایجاد شده و با امضای قرارداد FATF استقلال کشور از بین می‌رود و باید در مجلس همه نمایندگان با هر گرایشی که باشند نباید این موضوع را به شوخی بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*