راه اندازی سایت ارائه کالا و خدمات بیرجند تخفیف

این روزها بحث های زیادی درباره راه اندازی کسب و کار، کارآفرینی و استارت آپ ها در حال جریان است. به این دلیل که موضوع استارت آپ ها، مفهوم جدیدی است و ممکن است بسیاری با معنای درست آن آشنایی نداشته باشند در این نوشته تلاش خواهم کرد تا تعریف جامعی را بر اساس منابع مهم این حوزه، ارائه کنم.

اگر بخواهیم به شکلی ساده و ابتدایی استارتآپ را تعریف کنیم: استارتآپ به شرکتهای نوپا و یک سازمان موقت گفته میشود که با یک ایده ساده و اولیه شروع میکنند و به سرعت رشد مییابند و هدف آن یافتن یک مدل کسب و کار تکرارپذیر و مقیاس پذیر بوجود آمده و به درآمد میرسند.

یکی از برنامه استارت آپ ها تخفیف برای مشتریان است. در تجارت تخفیفات به دسته های مختلف طبقه بندی می شوند . مهمترین نوع تخفیفات در موسسات تجاری عبارتند از تخفیفات تجاری، تخفیفات بر اساس توافق طرفین ، تخفیفات به دلیل عیب و نقص کالا و تخفیفات نقدی خرید یا فروش می باشد.

در استان خراسان جنوبی هم در راستای راه اندازی شرکت های استارت آپ جمعی از جوانان وارد کار شدند و اقدام به راه اندازی سایت تخفیف کالا” بیرآف” که بر گرفته از نام بیرجند و کلمه تخفیف می باشد، کردند.

انعقاد قرار داد بیش از ۴۰ فروشگاه و مرکز خدماتی با سایت بیرآف

مهندس بیجاری مدیر سایت بیرآف، با بیان اینکه به طور کل استارت آپ ها را از منظر محدوده جغرافیایی میتوان به چهار دسته بین المللی، ملی، منطقه ای و محلی تقسیم بندی نمود ,گفت:یک استارت آپ منطقه ای یا محلی، با محدودیت های بسیاری مواجه خواهد بود چرا که شما برای اینکه یک استارت آپ محلی با ایده ای که محدودیت جغرافیایی خاصی دارد را به اجرا برسانید، باید بسیار دقیق برنامه ریزی انجام بدهید، این اول راه است،

به گفته وی این نکته هم حائز اهمیت است که چون محدوده جعرافیایی شما محدود است، امکان سعی و خطا هم کمتر میشود، باید با جدیت فراوان تمام موانع رشد بررسی شود، تمام خطاهای موجود در سیستم اصلاح شود تا بتوان اقدام به تجاری سازی نمود.

%d8%a7%d8%b1%d9%85_%d8%b1%d8%a7_%d8%a8%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%af

مهندس بیجاری با بیان اینکه استارت آپ های محلی کم درآمد هستند، اظهار کرد: استارت آپ های محلی حسن بزرگی که دارند قابل اعتماد است

وی در ادامه به راه اندازی سایت بیرآف در بیرجند اشاره کرد و افزود: بیرآف حاصل تفکر و کار برنامه نویسان و بازاریابانی است که از حدودا یک سال پیش کار خودش را روی سیستم شروع کردند تا این که بعد از ماه ها تلاش و پشتکار تیمی همه چیز تقریبا مرتب و آماده شده است.

مهندس بیجاری با بیان اینکه اصل بیرآف یک نمونه زنده از استارت آپ های محلی است که با یک تیم خستگی ناپذیر و به معنی واقعی جهادی عمل می کند، گفت: بیرآف اولین و تنها سایت تخفیف در بیرجند است که کار خودش را در اواخر مرداد ۹۴ شروع کرده است و توانسته با استفاده از نظر مشتریان و شناخت فروشگاه های معروف و معتبر با بیش از ۴۰ فروشگاه قرارداد منعقد کند.

وی عنوان کرد: این سایت در شروع کار قرار دارد برای این که این سیستم ادامه داشته باشد نیازمند همکاری مسئولان و مردم و فروشگاه های معتبر است تا با حمایت های خود هم از تولید داخلی، حمایت نماینده و هم از تخفیفات ویژه برخوردار شوند .

اشتغال ۸ نفر بطور مستقیم در سایت بیرآف

یکی دیگر از دست اندرکاران سایت بیرآف میزان اشتغالزائی در این سایت را بطور مستقیم ۸ نفر عنوان کرد و افزود: در صورتی که مردم و مسئولان و فروشگاه ها حمایت کنند این رقم به ده برابر افزایش خواهد یافت.

مهندس مهدوی با بیان اینکه در حال حاضر بیشترین تخفیفات در حوزه گروه خدمات می باشد، گفت: رستوران ها، هتل ها، کافی شاپ ها، مراکز آموزشی، فرهنگی هنری ، سلامت و آرایش و زیبایی طرف قرارداد سایت بیرآف می باشند.

وی میزان تخفیف کالا را از طریق سایت ۱۵ تا ۵۰ درصد دانست و اظهارداشت: تمامی هزینه های ثبت نام برای مشتریان و فروشگاه در این سایت رایگان می باشد.

به گفته وی این سایت دارای نماد اعتماد می باشد و مجوزهای لازم را در راستای فعالیت خود کسب کرده و جزو شرکت های دانش بنیان می باشد.

مهندس مهدوی در ادامه به اهداف سایت تخفیف کده بیرآف اشاره کرد و افزود: بیرآف قصد داردکالاهای تخفیف دار سایت ها مشابه را با همان قیمت برای مشتریان فراهم کند و با ارسال رایگان از هزینه چند ده هزارتومانی ارسال از پایتخت و … کم کند و با ارسال یک روزه مشتری را از انتظار طولانی راحت کند.

وی یاد آور شد: یکی دیگر از اهداف سایت بیرآف این است که کلیه خدمات و فروشگاه های پرکاربرد شهر را برای مشتریان با تخفیف فراهم کند تا مشتریان بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافی و پستی از فروشگاه معتبر خرید کنند.

ایجاد رونق کسب وکار و توسعه تجارت از اهداف اصلی بیرآف است

یکی دیگر از مسئولین سایت بیرآف نیز در گفتگو با بیرجند امروز ایجاد رونق کسب وکار و توسعه تجارت را از اهداف اصلی سایت دانست و گفت: سعی شده از فروشگاه هایی که مورد تایید مردم هستند استفاده شود و در این سایت از کالاهای محلی و ایرانی تبلیغات و به فروش برسد .

مهندس خزاعی افزود: در بیرآف تلاش کردیم یک تیم از تخصص های گوناگون گردآوری کنیم و به مطالعه سلیقه و خواسته های مردم بپردازیم. ما نمیتوانستیم به مطالعه کتاب های آکادمیک بپردازیم و یک مدل از پیش تعریف شده ارائه کنیم. این ها باعث شد که پایه ریزی کامل طرح توسط تیم بیرآف صورت گیرد و پیاده سازی شود. وی افزود: هدف بیرآف برخلاف بعضی از پایگاه های خرید و تخفیف مبتنی بر کیفیت است و فقط با مراکزی قرار داد منعقد می کند که مردم از کیفیت آن راضی بوده و به آنها اعتماد کامل دارند.این مسئول سایت بیرآف به نحوه کار بیرآف اشاره کرد و گفت : بستن قرارداد با فروشگاه ها و یا خرید کلی کالا و خدمات، ثبت نام و خرید مشتری در سایت، ارسال کد تخفیف به ایمیل و شماره همراه شما ،مراجعه به فروشگاه مورد نظر و تحویل کد تخفیف ( به جای پرداخت نقدی ) از مراحل ثبت نام و خرید می باشد. وی یاد آورشد: در مورد کالاها کد تخفیف فقط جنبه کد پیگیری داشته و کالا با هزینه مشخص شده برای شما ارسال می شود. مهندس خزاعی با بیان اینکه پارک های علم و فناوری بستری فراهم شده در شهر های کوچک هستند ، گفت: پارکهای علم و فناوری بستری مناسب برای رشد در شهرهای کوچک هستند، کسب اعتبار و ایجاد اعتماد از طریق این پایگاه ها برای شرکت های دانش بنیان در مسیر رشد بسیار مفید است. به عنوان مثال بیرآف بخش مهمی از موفقیت خود را مدیون حمایت های پارک علم و فناوری بیرجند است، این بستر فراهم شده به استارت آپ های پرتلاش کمک میکند تا بتوانند در میان تبلیغات گسترده و بعضا پوچ برخی شرکت های تجاری، در بستری علمی و دانش بنیان قد علم کنند و به رفاه و پیشرفت فضای کسب و کار منطقه و محل خود کمک نمایند.

۴s3

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*