آخرین خبر :

استاندار سیستان و بلوچستان: بدون برجام معلوم نبود بتوانم حقوق کارمندان دولت را پرداخت کنم

 

خبرگزاری فارس: بدون برجام معلوم نبود بتوانم حقوق کارمندان دولت را پرداخت کنم

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در شرایطی طرح‌های هفه دولت افتتاح می‌شود که اگر برجام نبود من استاندار معلوم نبود بتوانم حقوق کارمندان دولت را پرداخت کنم چه رسد به اینکه بخواهم طرح‌های بزرگ را اجرا کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، علی اوسط هاشمی پیش از ظهر امروز در همایش افتتاح پروژه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی زاهدان، زابل و ایرانشهر در فرمانداری زابل اظهار کرد: برای نخستین‌ بار است که در زابل یک پروژه استانی به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می‌شود که این نشان از پیشرفت استان در فیبرنوری و بیانگر آن است که زمینه برای دولت الکترونیک فراهم شده است.

وی ادامه داد: اگر سخن از پیشرفت علمی و توسعه می‌زنیم نیاز به عزم همگانی است، پیشرفت در اقصی نقاط دنیا آینده است و ما باید به آن دست یابیم.

این مسؤول ادامه داد: نباید هیچ تردیدی در استفاده از سرمایه انسانی باشد؛ نگاه برابر به شخصیت، شایستگی و توانمندی وظیفه همه مسؤولان است.

استاندار سیستان و بلوچستان تبیین کرد: امروز ۵۱ درصد از جمعیت این استان در روستاها مستقر است و خانه‌های بهداشت تمامی روستاها را زیرپوشش قرار می‌دهد.

اوسط هاشمی بیان کرد: امروز پرداختی به پزشک مقیم روستا بیش از پرداختی یک استاندار است و این صرفاً به سبب توجه به نقاط محروم برای حضور داوطلبانه پزشکان در روستاها است.

وی متذکر شد: امروز ۵۴ خانه بهداشتی و مرکز بهداشت و مراکز زایمانی با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان در استان سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود.

تشریح ظرفیت‌های برجام!

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به برجام بیان کرد: من استاندار این را به شما اعلام می‌کنم که از منابع و اعتبارات دولت اطلاع کاملی دارم، در شرایطی این نوع طرح‌ها افتتاح می‌شود که اگر برجام نبود من استاندار معلوم نبود بتوانم حقوق کارمندان دولت را پرداخت کنم چه رسد به اینکه بخواهم طرح‌های بزرگ را اجرا کنم.

اوسط هاشمی تأکید کرد: دولت در عرصه اقتصاد، تورم را تک رقمی کرد و امروز درصدد خروج از رکود است، این آمار و ارقام در اختیار شما است.

وی تشریح کرد: مردم عاقل و دانا هستند؛ رأی ملت ایران اعتبار دارد و هرکس می‌تواند اعتبار رأی ملت ایران را در عرصه جهانی و در عرصه داخلی صیانت کند خود را عرضه کند؛ هر کس می‌تواند شایستگی‌های ملت ایران را برای جهانیان آفتابی کند، وارد میدان شود و در این میان اگر فردی دیگر اصرار بر ماندن داشته باشد در حق ملت جفا است.

استاندار سیستان و بلوچستان با تشریح مزایای طرح‌ها و پروژه‌های در حال انجام در این استان، گفت: در هفته دولت ۲۰ سند توسعه جهاد کشاورزی در بخش‌های مختلف رونمایی شده که نشان از توجه به این بخش است.

اوسط هاشمی خطاب به مردم سیستان افزود: منطقه آزاد شما با تهاجم روبه‌رو است؛ نه تنها منطقه آزاد سیستان، بلکه سایر مناطق آزاد هم همینطور و نباید همه چیز را به رقابت سیاسی برای رسیدن به قدرت آلوده کنیم.

وی تأکید کرد: همه چیز را در حوزه دولت جستجو نکنیم؛ باهم دولت را روی کار آورده‌ایم و باید دولت را برای رسیدن با اهدافش یاری کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان تبیین کرد: نباید منفی‌گرا باشیم، باید با مدیریت زمینه گردشگری را در این منطقه فراهم کنیم.

به گزارش فارس؛ در پایان این همایش از طرح تفتان دانشگاه‌های علوم پزشکی استان رونمایی شد.

گفتنی است، استاندار سیستان و بلوچستان عصر روز گذشته وارد منطقه سیستان شده و پروژه‌های راه و شهرسازی را افتتاح و در جمع معتمدان شهرستان نیمروز سخنرانی کرد.

برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه در زابل و حضور در نماز جمعه مردم نیمروز از دیگر برنامه‌های سفر دو روزه استاندار سیستان و بلوچستان به منطقه سیستان است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*