گفته می شود

گفته می شود محمود صادقی عضو هیات رییسه فراکسیون امید در مجلس، گفته انتظار داریم که دولت در برنامه ششم توسعه برنامه‌ای برای مبارزه راهبردی با فساد طراحی کند. وقتی کسانی که مسئول تحقیق و تفحص از بنیاد شهید هستند باج گرفتند و تطمیع شدند نباید جز فساد ساختاری انتظار دیگری داشته باشیم. برابر اصل ۱۷۵ قانون اساسی صداوسیما باید آزادی بیان و نشر افکار را با رعایت موازین اسلامی و مصالح کشور رعایت کند، اما صداوسیما به تریبونی برای یک جریان خاص تبدیل شده و اظهارات سایر جریان‌ها را سانسور می‌کند. حتی اظهارات برخی نمایندگان مجلس را هم سانسور می‌کند. اخبار مجلس را واژگونه منتشر می‌کند و نتیجه این عملکرد روی آوردن مردم به رسانه‌های دیگر و ماهواره است.

 

 

 

خودزنی تتلو در دادگاه !

این خواننده زیرزمینی در حالی امروز صبح در دادگاه رسانه دیده شد که لباس زرد زندان به تن داشت و علاوه بر این با دستبند و پابند تردد می‌کرد. در راهروهای دادسرا فقط وضعیت ظاهری تتلو توجه همه را به خود جلب نکرده بود بلکه به فریادهای بلند او هم مربوط می‌شد. وی در حالیکه به شدت خودش را کتک می‌زد، جملات کوتاه و عجیبی در مورد اینکه هوادار دارد و نمی‌توانند کاری با او انجام بدهند، به زبان می‌آورد که حاضرین در دادگاه در سکوت به او نگاه می کردند. ماموران پس از دقایقی پابند تتلو را باز کردند و او را با ماشین از مقابل دادسرا به مکان دیگری منتقل کردند. طبق گفته حاضران در دادگاه در مدت حضور این خواننده زیرزمینی در دادگاه، چهار نفر از وی محافظت می‌کردند. 

گفته می شود رسول کوهپایه زاده وکیل بابک زنجانی در توضیح اموال موکلش، گفته اموال در ترکیه، یک خط هواپیمایی معتبر است که متعلق به آقای زنجانی است که مابه‌ازای دقیق آن را نمی‌دانم، اما قطعا رقم قابل توجهی است. پرداخت بدهی الزام‌آور نیست و تا این لحظه پرونده آقای زنجانی در دیوان است و رأی قطعی آن هم صادر نشده است. در مورد تاجیکستان اطلاع دقیقی از میزان اموال آقای زنجانی در این کشور ندارم؛ منتها این امکان وجود دارد که با تدبیر و درایت و همکاری موکلم رقم بیشتری از این بدهی پرداخت شود

گفته می شود وزیر اسبق کشور گفته در دولت قبل نه تنها حقوق‌های نجومی نگرفتیم بلکه یک ریال هم به عنوان حقوق دریافت نکردیم.وی که از آبان ۱۳۸۷ تا شهریور ۱۳۸۸ وزارت کشور در دولت محمود احمدی‌نژاد را برعهده داشت، با اشاره به این‌که «من بعد از پست نظامی خود و در دوره‌ی آقایان خاتمی و رفسنجانی در بخش خصوصی کار می‌کردم» مدعی شد: من اگر ثروتی هم دارم به واسطه‌ این سال‌هاست و هیچگاه نه من و نه همکارانم با وجود آن که در دولت قبل دست‌مان کاملاً باز بود، نه تنها حقوق‌های نجومی نگرفتیم بلکه یک ریال هم به عنوان حقوق دریافت نکردیم. آقایانی که الان درباره ثروت ما صحبت می‌کنند، روزی نبود که پست دولتی نداشته و حقوق دولتی نگرفته باشد، این درحالی است که این حقوق‌ها را حق خود می‌دانند

 

گفته می شود سخنگوی جامعه روحانیت مبارز از تماس تلفنی آیت‌الله موحدی کرمانی و آیت‌الله یزدی برای هماهنگی جامعتین در رابطه با انتخابات سال ۹۶ خبر داد.حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم با اشاره به جلسه روز گذشته جامعه روحانیت مبارز عنوان کرد: دیروز گزارش کمیته سیاسی جامعه روحانیت مبارز در مورد مباحث مربوط به انتخابات ارائه شد.او افزود: این گزارش گویای این بود که محمد‌نبی حبیبی و آقای بادامچیان از سران موتلفه با کمیته سیاسی دیداری داشتند و تقاضای آنها این بوده که جامعه روحانیت برای انتخابات سال ۹۶ به میدان بیاید و محوریت این انتخابات را بر عهده گیرد و در مورد هرگونه همکاری در راستای انتخابات آتی اعلام آمادگی کردند.

 

بسته

گفته می شود خبرگزاری ایلنا مدعی شده در دولت محمود احمدی‌نژاد ۸ فروند نفتکش غول پیکر ایران بدون امضای قرارداد حقوقی در اختیار یک تبعه یونانی قرار گرفت که نامبرده با سوء استفاده از موقعیت، هر ۸ فروند کشتی نفتکش را به همراه محموله‌های نفتی موجود در آن در اختیار گرفت و از حوزه جغرافیایی کشور خارج کرد.بنابراین ادعا، با پایان دولت احمدی‌نژاد و روی کار آمدن دولت جدید، پس از برکناری مسئولین مرتبط با این تخلف و فعالیت های مداوم دولت یازدهم، ۵ فروند از این کشتی‌ها به کشور بازگردانده شد. اما ۳ فروند از این نفتکش‌ها کماکان مفقود است.در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این سه فروند نفتکش توسط تبعه یونانی به فروش رسیده و در نتیجه بالغ بر یکصد میلیون دلار از اموال ملی از بین رفته است!لازم به ذکر است با پیگیری مقامات مسئول، تبعه یونانی مذکور با ترفندی خاص به ایران آورده شد که به محض ورود، در فرودگاه امام خمینی دستگیر شد و در حال حاضر پرونده در دادستانی تهران در حال رسیدگی است

 

مدیر کلی که به خاطر محکومیت به ایران باز نمی‌گردد

وکیل مدافع عبدالحسین هراتی (مدیرکل سابق اسناد و مدارک دانشگاه آزاد) با اشاره محکومیت موکلش به سه سال و نیم حبس تعزیری گفت: هراتی چون محکومیت دارد به کشور بازنمی‌گردد. سید محمود علیزاده طباطبایی اظهار کرد: دادگاه آقای هراتی با توجه به حضور وی در خارج از کشور، با حضور من به‌عنوان وکیل پرونده برگزار شد که در نهایت قاضی مقیسه، موکل را به‌اتهام تبلیغ علیه نظام و توهین به مسئولان عالی نظام به سه سال و نیم حبس محکوم کرد. علیزاده در پاسخ به این سؤال که آیا هراتی همچنان برای درمان در خارج از کشور به سر می‌برد، گفت: خیر، چون محکومیت دارد برنمی‌گردد. به قاضی مقیسه پیشنهاد دادم حکم را تعلیق کند و آقای هراتی در مدت تعلیق حکم، حاضر است چهار تا پنج کتاب امام خمینی(ره) را ترجمه کند اما آقای مقیسه این کار را نکرد و حالا باید ببینیم تجدیدنظر چه می‌کند.

 

 

گفته می شود داستان تیم ملی و جیووا هر روز ابعاد تازه‌تری پیدا می‌کند. در آخرین سکانس این داستان گفته می‌شود شرکت جیووا به سرمربی تیم ملی پیشنهاد داده که با توافق با این شرکت از البسه این تولیدی استفاده کرده و نسبت به کیفیت آن ابراز رضایت کند.«شفقنا» در ادامه نوشت: با وجود نزدیک‌شدن به بازی با قطر هنوز ملی‌پوشان فوتبال ایران از البسه جیووا استفاده می‌کنند؛ البسه‌ای که بنا بر نظرسنجی صورت‌گرفته میان ملی‌پوشان در اردوهای قبلی کیفیت خوبی ندارد و حتی برنامه ۹۰ هم با جزئیات نشان داد که کیفیت دوخت انجام‌شده در حد و سطح تیم ملی نیست. بی‌کیفیت بودن لباس‌ها در دو بازی با مقدونیه و قرقیزستان موضوعی بود که حتی مدیر ارشد شرکت ایتالیایی هم به آن اذعان کرد و گفت که باید این لباس‌ها مورد تجدیدنظر قرار گیرد.

رد پای ۲ خانم مقیم انگلیس در تنظیم قراردادهای نفتی

حسینعلی حاجی‌دلیگانی امروز در گفت‌وگویی با اشاره به ابلاغ قراردادهای نفتی اظهار کرد: متأسفانه در قضیه قراردادهای نفتی کلاه بزرگی سر نمایندگان مجلس گذاشتند که این در واقع کلاه گذاشتن بر سر مردم است.وی افزود: قواره این قراردادها دارای اشکال زیادی بود و خود معاون اول رئیس‌جمهور بارها اذعان کرد که ما ۱۵۰ ایراد آن را بررسی و رفع کرده‌ایم.نماینده مردم شاهین‌شهر و برخوار در مجلس بیان کرد: آیا جای تعجب نیست یک مجموعه مصوبه‌ای که ۱۰ صفحه است ۱۵۰ ایراد از آن گرفته شود؛ بنابراین مشخص است که زیرساخت این قرارداد اشکال دارد. نماینده مردم شاهین‌شهر و برخوار در مجلس گفت: قرارداد نفتی را دو خانم که سال‌هاست مقیم انگلستان هستند به همراه فردی که سابقه تنظیم کرسنت را هم داشته تنظیم کرده‌اند.فارس این گفت و گو را منتشر کرده است.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*