آخرین خبر :

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم: برخی حرف های مسئولان بوی رفاه طلبی می دهد

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم گفت: برخی از حرف هایی که امروز در کشور شنیده می شود بوی رفاه طلبی و فاصله گرفتن از دین را می دهد، که اگر این تحقق یافت دیگر خبری از عزت نخواهد بود
برخی حرف های مسئولان بوی رفاه طلبی می دهد
 حجت الاسلام محمدحسن نبوی در مراسم بزرگداشت شهدای ۱۷ شهریور و شهدای منا با بیان اینکه ۱۷ شهریور ۵۷ نقطه عطفی در انقلاب اسلامی ایران بود، اظهار داشت: نقش روحانیون در پیروزی انقلاب بسیار پر رنگ بود به طوریکه در بسیاری از تجمع هایی که اوایل انقلاب انجام می شد و کسی جرات شرکت کردن نداشت این روحانیون بودند که حضور داشتند.

وی با بیان اینکه جریان روحانیون و بچه مسجدی ها و هیاتی ها در ۸ سال دفاع مقدس؛ جنگ را اداره کردند، گفت: متاسفانه گاهی در برخی فیلم ها مشاهده می شود که جوانی که به جبهه رفته به خاطر عشق و عاشقی دنیا بوده است، اما در حقیقت این طور نیست.
معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه قم با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس هم برخی از مرفهین بی درد بدنبال احتکار و مال اندوزی بودند، افزود: آن زمان که در جبهه نیاز به کمک بود و کمبود در بازار پیش می آید برخی از مرفهین بی درد آن زمان اجناس را احتکار می کردند تا با قیمت بالایی بفروشند.
نبوی با اشاره به تاثیر فرهنگ امام حسین(علیه السلام) در دوران دفاع مقدس، گفت: این فیلم هایی که می بینیم در آن فردی فلوت و ویلون می زند و بقیه با نوای ساز او به جنگ می روند، تخریب جنگ است، چراکه تمام بچه هایی که به جنگ می رفتند فقط به عشق امام حسین(علیه السلام) بود.
وی گفت: ما در هنر، نتوانستیم رشادت ها و فداکاری های فرزندانمان در دفاع مقدس را به خوبی منعکس کنیم.
اگر با داعش در سوریه نمی‌جنگیدیم باید در تهران شاهد سر بریدن بودیم
معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه قم با بیان اینکه امروز هم می بینیم که همین بچه مسجدی ها و هیاتی ها هستند که به سوریه می روند، تصریح کرد: اگر همین ها در سوریه و عراق با داعش نمی جنگیدند ما باید سر بریدن ها را در تهران تجربه می کردیم، اون وقت برخی ها می گویند ما را به سوریه چکار است.
نبوی با اشاره به اینکه برخی از افراد می گویند که ما نیاز به نیروی نظامی نداریم و برخی از کشورها مانند آلمان به واسطه کنار گذاشتن نیروی نظامی پیشرفت کردند، گفت: کسی که غیرت ملی و دینی داشته باشد این حرف را نمی زند، چراکه با این کار یعنی به نوعی خودمان را خلع سلاح کرده ایم.
وی با تاکید بر اینکه وهابیت نسبت به شیعیان کینه دارند و تاکنون چند بار به شیعیان حمله کرده اند، گفت: اینها در گذشته صحن و سرای امام حسین(علیه السلام) را هم حتی یک مرتبه تخریب کرده اند.
معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و همین سلاح هایی که داریم توانسته ایم در سوریه، لبنان و عراق دشمنان را سرکوب کنیم، اظهارداشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در لبنان تودهنی خوردند و در یمن هم اکنون دارند آتش بس را گدایی می کنند؛ اینها به برکت همین توانمندی موشکی کشور است.
نبوی ادامه داد: این حرف هایی که برخی می زنند که نباید بدنبال تولید بود، آمریکا هم انتظار شنیدن چنین حرف هایی را ندارد، آن وقت برخی ها می گویند نیروی نظامی نمی خواهیم.
وی با بیان اینکه آلمان امروز نوکر آمریکا است، گفت: بیشتر کشورهای اروپایی که با آمریکا رابطه دارند، به خفت و خواری تمام دنبال آمریکا هستند.
برخی از افراد پیش کفار دنبال عزت می‌گردند
معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه قم با بیان اینکه برخی از افراد پیش کفار دنبال عزت می گردند، گفت: عزت تنها نزد خدا است و همانی است که جمهوری اسلامی ایران با ایستادگی توانست بدست آورد.
نبوی بااشاره به اینکه فتنه سال ۸۸ را هم همین بچه مسجدی ها و هیاتی ها کنترل کرده و سفره اغتشاشات خیابانی را جمع کردند، افزود: هیچ یک از این سران فتنه حاضر نشدند که در آن زمان بگویند این بهایی هایی که در فتنه نقش دارند با آنها نیستند.
وی با بیان اینکه در دوران ستم شاهی آنقدر خفت وجود داشت که یک کارمند سفارت انگلستان به شاه ایران می گفت تو نمی فهمی، گفت: اما اکنون می بینیم که آمریکا و نوکرهای عرب خود در منطقه می گویند بشار اسد باید کنار برود اما ایران می گوید باید بماند و دیدیم که حرف ایران اسلامی محقق شد و این به برکت خون شهدا است.
معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه قم ادامه داد: برخی از حرف هایی که امروز در کشور شنیده می شود بوی رفاه طلبی و فاصله گرفتن از دین را می دهد، که اگر این تحقق یافت دیگر خبری از عزت نخواهد بود.
نبوی افزود: ایران اسلامی قبل از انقلاب ذلیل بود اما به برکت انقلاب اسلامی عزیز شد و می بینیم که در بسیاری از بخش ها از جمله هسته ای، نانو، فناوری، پزشکی و … بسیار پیشرفت کرده است.
وی با بیان اینکه بنده اکنون خطر یک انحراف جدی را در انقلاب احساس می کنم، گفت: تنها خطری که امروز نظام را تهدید می کند، به وجود آوردن اختلافات داخلی است وگرنه تا زمانی که مردم وحدت داشته باشند هیچ کاری از دست دشمنان نظام بر نخواهد آمد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*