آخرین خبر :

عملیات اجرایی ۱۰۰ پروژه بهداشتی و درمانی استان آغاز شد

امسال عملیات اجرایی تعداد ۱۰۰ پروژه بهداشتی درمانی در استان آغاز شد که بخشی از این پروژه ها در سال ۹۵ و بقیه سال آینده به بهره برداری می رسد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه در سال جاری تعداد ۱۰۰ پروژه بهداشتی درمانی در استان آغاز شده است که بخشی از آن امسال و مابقی در سال آینده به بهره‌برداری می رسد ادامه داد :در هفته دولت بیش از ۲۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۹ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

به گفته وی: خانه بهداشت در علی آباد لوله بیرجند، طبسین شهرستان نهبندان، روستای حسین آباد فردوس افتتاح می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از افتتاح اورژانس بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند خبر داد و افزود: همچنین در این هفته مرکز جامع سلامت در دوست آباد سرایان، قائن و روستای رقه از توابع شهرستان بشرویه راه اندازی می‌شود.

باریک بین افزود: در هفته دولت اورژانس پیش بیمارستانی در جاده ای خوسف، روستای دهسلم و شهر شوسف نهبندان افتتاح و به بهره‌ برداری می‌رسد.

وی افتتاح ساختمان کلینیک تخصصی بیمارستان شفا شهرستان بشرویه و افتتاح سه باب خانه پزشکان در قائن و نهبندان را از دیگر پروژه های افتتاحی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند در هفته دولت اعلام کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به تکمیل و تجهیز بخش های بیمارستانی، بیان کرد: بخش ICU با دو تخت ویژه در سرایان و بانک خون بیمارستان امام علی (ع) این شهرستان تکمیل و تجهیز می‌شود.

باریک بین یادآور شد: در مجموع برای این پروژه های ۵۹ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال اعتبار دانشگاه علوم پزشکی بیرجند هزینه کرده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*