شورای اسلامی شهر طبس در واکنش به سخنان استاندار: آقای استاندار حق‌الجلسه اعضای شورای شهر طبس بر اساس بخشنامه وزارت کشور است

 

خبرگزاری فارس: آقای استاندار حق‌الجلسه اعضای شورای شهر طبس بر اساس بخشنامه وزارت کشور است

شورای شهر طبس در پاسخ به اظهارات استاندار خراسان‌جنوبی در ارتباط با دریافتی اعضای شورای اسلامی شهرها متنی منتشر کرد که در آن آمده است: حق‌الجلسه اعضای شورای شهر طبس بر اساس بخشنامه و دستورالعمل بودجه ۱۳۹۴ صادره از وزارت کشور است.

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، شورای شهر طبس در پاسخ به اظهارات استاندار خراسان‌جنوبی در ارتباط با دریافتی اعضای شورای اسلامی شهرها متنی منتشر کرد که در آن آمده: حق‌الجلسه اعضای شورای شهر طبس بر اساس بخشنامه و دستورالعمل بودجه ۱۳۹۴صادره از وزارت کشور است.

متن پیام شورای اسلامی شهر طبس به شرح زیر است

بسم الله الرحمن الرحیم

ضمن سپاس و تشکر از جناب آقای پرویزی استاندار محترم خراسان جنوبی و دغدغه ایشان در ارتباط حراست از بیت‌المال جهت «تنویر افکار عمومی» میزان دریافتی حق‌الجلسات اعضای شورای اسلامی شهر به شرح زیر است:

به استناد بخشنامه و دستورالعمل بودجه ۱۳۹۴صادره از وزارت محترم کشور حق‌الجلسه هر یک از اعضای شورای اسلامی شهرها، به ازای هر ساعت «یک شصتم (۱/۶۰) حقوق شهردار» بدون مزایای حق عمران و حق اولاد شهردار و حداکثر برای ۵۰ ساعت در ماه قابل پرداخت است.

بنابراین فرمایش استاندار محترم در خصوص حق‌الجلسات اعضای شورای اسلامی شامل شهر طبس نمی‌باشد.

استاندار خراسان جنوبی روزهای گذشته طی همایشی در طبس گفته بود که برخی اعضای شوراهای اسلامی شهرها در خراسان جنوبی به اسم حق‌جلسه حقوق‌هایی حتی بیش از شهردار دریافت می‌کنند، در حالی که براساس قانون، شوراها می‌توانند در هر ماه حداکثر ۲ حق‌جلسه دریافت کنند.

سید علی‌اکبر پرویزی گفته بود: من در یک شهرستان دیدم که اعضای شورا ماهانه ۳۶ میلیون ریال حقوق را بدون کسر بیمه، مالیات و سایر کسورات دریافت می‌کنند که این دزدی و خیانت است و این قضیه به‌زودی از طریق سازمان بازرسی و قوه قضائیه پیگیری شده و پول‌های رفته بازگردانده می‌شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*