عرضه اس‌اس‌دی‌های GeIL در ایران

کمپانی GeIL یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر بوده و تمرکز این کمپانی روی ساخت محصولات نوآورانه همچون ماژول حافظه و منبع تغذیه تا لوازم جانبی گیمینگ برای علاقه‌مندان به PC در سراسر دنیا است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، کمپانی GeIL در سال ۱۹۹۳ تاسیس شده و یکی از حرفه‌ای‌ترین و قابل اعتمادترین تولیدکنندگان در صنعت حافظه است؛ GeIL با ارایه ایده‌های جدید همواره یکی از پیشتازان صنعت حافظه در تولید محصولات با کیفیت است که اس‌اس‌دی‌های ژل نمونه‌ای از این نوع محصولات است.

کنترلر و فلش چیپ‌های استفاده شده در آن بهترین سرعت و کارایی  را ارایه می‌دهد از این رو نام Zenith  را به معنای بالاترین نقطه اوج برای آن‌ها انتخاب شده‌، از دیگر ویژگی‌های آن مقاومت بالا در برابر شوک و لرزش جهت حفاظت از اطلاعات شما است.

شرکت داده‌پرداز رایانه متین نیز در راستای کسب رضایت مشتریان و احترام به حقوق مصرف‌کننده اقدام به عرضه و گارانتی چهار مدل Zenith R۳،Zenith S۳،Zenith A۳ و Zenith A۳Pro در ظرفیت‌های ۶۰، ۱۲۰، ۲۴۰ و ۴۸۰ گیگابایت کرده است.

این محصولات با سه سال گارانتی توسط شرکت داده پرداز رایانه متین عرضه و گارانتی می‌شود.

این شرکت با داشتن ۱۵ دفتر گارانتی در شهرهای تهران، کرج، شیراز، تبریز، اصفهان، قم، ارومیه، مشهد، بندرعباس، یزد، کرمان، رشت، بابل، کرمانشاه و اهواز یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های خدمات پس از فروش در حوزه کامپیوتر و موبایل کشور را در اختیار دارد.

شرکت داده پرداز رایانه متین

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*