هاآرتص: تقریبا تمام اعضای زن پارلمان رژیم صهیونیستی مورد آزار جنسی قرار گرفته‌اند

 

خبرگزاری فارس: تقریبا تمام اعضای زن پارلمان رژیم صهیونیستی مورد آزار جنسی قرار گرفته‌اند

نمایندگان زن کنست در رژیم صهیونیستی از آزار و اذیت‌هایی صحبت می‌کنند که حتی به داخل ساختمان پارلمان هم نفوذ کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، تحقیقات در رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که ۲۸ نفر از ۳۲ عضو زن کنست در طول زندگیشان قربانی آزار یا حمله جنسی قرار گرفته‌اند.

به نوشته روزنامه صهیونیستی «هاآرتص»، «میشال برین» و «مِراو بن آری» دو عضو کنست اعلام کردند که آزاد جنسی حتی بعد از اینکه خانم‌ها وارد پارلمان هم می‌شوند، ادامه داشته‌اند.

«راشل آزاریا» از حزب «همه ما» می‌گوید زمانی که عضو شورای شهر قدس اشغالی بوده، مورد آزاد جنسی قرار گرفته و این حادثه در کمیته ساخت‌وساز تکرار شد. وی همچنین از شوخی‌های جنسی صحبت کرد که باعث می‌شده دیگر اعضای این نهاد او را به سخره بگیرند.

«جیلا گملیل» وزیر امور مدنی رژیم صهیونیستی نیز با بیان اینکه چنین اذیت و آزارهایی در وسایل حمل‌ونقل عمومی اتفاق می‌افتد اذعان کرد خود او نیز در زمان خدمت سربازی‌اش، زمانی که در اتوبوس خواب بوده، قربانی آن شده است.

وی با اشاره به آزارهایی که در زمان سربازی متحمل شده تاکید کرد که حتی در داخل ساختمان پارلمان (کنست) نیز این اتفاق می‌افتد و مجرد بودنش، او را در شرایط آزاردهنده‌ای قرار می‌دهد.

«شارِن هاسکل» از حزب لیکود نیز می‌گوید زمانی که جوان بوده مورد حمله جنسی قرار گرفته است و از اینکه تا کنون سکوت کرده و کاری برای زنان قربانی دیگر انجام نداده، احساس گناه می‌کند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*