ادغام با بانک پارسیان تنها گزینه روی میز موسسه ثامن الحجج

 

نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس، گفت: ادغام با بانک پارسیان یا انحلال تنها راه های پیش روی موسسه ثامن الحجج(ع) است.
سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۶

ادغام با بانک پارسیان تنها گزینه روی میز موسسه ثامن الحجج

محمدعلی پورمختار درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تصمیم ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در خصوص تعیین تکلیف وضعیت موسسه مالی ثامن الحجج(ع)،گفت:امر تسویه بدهی مشتریان این موسسه از سوی بانک پارسیان در جریان است.

نماینده مردم کبودرآهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی،ادامه داد: بانک پارسیان تاکنون نزدیک به ۲ هزار میلیارد تومان از طلب های طلبکاران خرد موسسه مالی ثامن الحجج( ع) را تسویه کرده و مابقی نیز به مرور پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه موسسه مالی ثامن الحجج(ع) پس از تسویه بدهی های خود به مشتریان مجاز به ادامه فعالیت نیست و مجوزی برای آن صادر نخواهد شد،تصریح کرد: این موسسه می تواند تنها از طریق ادغام با بانک پارسیان ادامه فعالیت داشته باشد؛درغیر این صورت منحل خواهد شد.

تشریح آخرین وضعیت پروژه پدیده شاندیز

پورمختار با اشاره به آخرین وضعیت پروژه پدیده شاندیز،گفت:تمامی تصمیمات اتخاذ شده درخصوص این پرونده به ادامه فعالیت این پروژه اشاره دارد.

وی با بیان اینکه با تغییر هیات مدیره ایرادات وارده به پروژه شاندیز به حداقل رسیده است،تصریح کرد: حمایت های دستگاه های مختلف در ادامه فعالیت پروژه شاندیز لازم است.

نماینده مردم کبودرآهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی،یادآور شد: ایجاد ارزش افزوده برای پروژه پدیده شاندیز یکی از راهکارهایی است که مردم به سپرده های خود برسند./

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*