آخرین خبر :

اخبار کوتاه

کنایه یک نیروی ارشد نظامی به شعار دولت نهم

رئیس ارکان و امور مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی گفت: «ما می‌توانیم» را در جنگ محقق کردیم اما برخی امروز آن را لغلغه زبان کرده اند.سرلشگر محمد باقری امروز به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در صحن علنی مجلس نطق کرد و به بیان حماسه‌های ارتش و سپاه در آن دوره پرداخت. او در بخشی از سخنانش تاکید کرد که در دوران دفاع مقدس شعار ما می توانیم را محقق کردیم. او با اشاره به عملیات‌های بزرگ دفاع مقدس همچون فتح خرمشهر و رمز پیروزی‌های جمهوری اسلامی ایران در این باره، گفت: این عملیات‌ها با اعتماد به نفس جوانان، تربیت نیروی درست و یادگیری شکست دشمن، صورت گرفت.وی افزود: مهم‌ترین نتیجه عملیاتهای بزرگ در دوران دفاع مقدس، فهم «ما می‌توانیم» بود که متاسفانه امروز برخی ها این جمله مقدس را بیان می‌کنند اما در عمل هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند.وی یکی از راهبردهای موفقیت آمیز عملیات‌های بزرگ دفاع مقدس همچون فتح خرمشهر را وحدت ارتش و سپاه عنوان و تاکید کرد: شکست دشمن در چنین علمیات هایی آثار بسیار بزرگی داشت که معادله جنگ را به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر داد.خبرآنلاین این مطلب را منتشر کرده است.

تیپ اصغر فرهادی در دهه ۶۰

عکس زیر، تیپ قدیمی اصغر فرهادی – کارگردان مطرح سینمای ایران – در دهه ۱۳۶۰ را نشان می‌دهد.

بسته دوشنبه

 

گفته می شود فیش حقوقی یکی از مدیران استانی یک  دانشگاه در سال گذشته حاکی از دریافت ماهانه حدود ۲۵ میلیون تومان دارد و قطعا این مبلغ در سال جاری افزایش یافته است.از سوی دیگر باید توجه داشت وقتی این میزان دریافتی برای یک مدیر استانی است، قطعا مدیران رده بالای این دانشگاه دریافتی‌های چندین برابر دارند.

 

بازنشستگی سرافراز وخامنه مجری کودکان

درحالی روز۲۲ اردیبهشت حکم رئیس جدیدصداوسیما از سوی رهبرانقلاب اعلام شدکه روزقبل ازآن نام سرافراز به‌عنوان بازنشسته درسایت صداوسیماحک شده بود.

بسته دوشنبه

 

حمایت تلویحی مطهری از فراکسیون امید

علی مطهری با اشاره به اظهار نظر یکی از منتخبین حاضر در لیست امید که چند روز پیش گفته بود اصلاح طلبان بیش از جبهه پایداری اذیت‌مان کردند، گفت: مسلما اگر این افراد در لیست امید قرار نمی‌گرفتند نمی توانستند رای مردم تهران را به دست آورند. اخلاق حکم می‌کند که الان علیه این فراکسیون صحبت نکنیم؛ الان اصلا مهم نیست که آن‌ها برای ریاست مجلس می‌خواهند به چه کسی رای دهند حتی ممکن است نماینده عضو فراکسیون امید به شخصی جزء آقای عارف رای دهد. مهم آن است کسانیکه توسط این لیست رای کسب کرده‌اند اخلاق را رعایت کنند و با اخلاق مداری در مورد سایر افراد این لیست صحبت کنند، امیدواریم که دیگر شاهد نباشیم که علیه فراکسیون چنین صحبت هایی شود.

 

داعش زمان نماز را تغییر داد!

یک منبع محلی در استان نینوای عراق از تغییر زمان نمازهای پنج‌گانه توسط تشکیلات داعش خبر داد. این منبع همچنین گفت: داعش مخالفان قوانین و دستورات جدید به ویژه امامان و مؤذنان مساجد را به شلاق تهدید کرده است. داعش زمان اقامه نمازهای پنج‌گانه را به مساجد مختلف ابلاغ کرده که بر اساس آن، زمان اقامه نماز حدود ۱۵ دقیقه با زمان‌های از پیش تعیین شده در تمامی استان‌های عراق متفاوت است.

ماجرای عکس فتح الله زاده و کشتی بانوان

اخیرا از علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق استقلال عکسی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد او و تعدادی از مسئولان ایرانی در آمریکا، مشغول تماشای مسابقه کشتی بانوان هستند.گویا این مسابقه، نمایشی بوده و در میدان تایمز نیویورک برگزار شده بود. فتح الله زاده به نزدیکانش گفته ماجرا از این قرار بوده که مسئولان برگزاری بازی های آنها را به سمت محل برگزاری مسابقه هدایت می کنند و ابتدا آنها تصور می کردند کشتی نمایشی بین آقایان است ولی در ادامه متوجه می شوند که دو کشتی گیر خانم روی تشک آمده اند. ظاهرا حتی یکی از دیپلمات های ایرانی هم که همراه آنها بود به این مسئله اعتراض کرد که مسئولان برگزاری بازی از آنها عذرخواهی کردند. گویا یک ایرانی تصویر علی فتح الله زاده را در همین لحظات شکار کرد که اتفاقا او لبخند به لب داشت و این عکس برای مدیرعامل سابق آبی ها کلی جنجال ساز شد.

 

گفته می شود اکبر ترکان، مشاور حسن روحانی مدعی شد نامزدی احمدی‌نژاد تنها یک سرگرمی است و به زودی از رقیب اصلی روحانی رونمایی می‌شود. او در گفت‌وگویی در پاسخ به سوال «شاهد هستیم بعد از عید اقای احمدی نژاد سفرهای متعددی رفتند. اخیرا نیز به زنجان رفتند. به نظر شما، ایا ایشان تصمیمی برای ورود به انتخابات سال اینده را دارند ؟» گفت: شما از مردم کوچه و بازار بپرسید، ببینید شانسی دارند یا نه. خودشان هم می دانند رقیب روحانی، احمدی نژاد نیست، جناحی که میخواهد برای آقای روحانی رقیب بتراشد، کاندیدایش کسی دیگر است و احمدی نژاد تنها یک سرگرمی است؛ رقیب اصلی را بعداً رو می کنند. میخواهم بگویم اصولگرایان تندرو میخواهند برای آقای روحانی رقیب بتراشند. آقای احمدی نژاد برای سرگرم کردن طرفداران خودشان این سخنرانی ها را می کنند، کاندیدای اصلی ایشان نیست، بعدا رو می شود. او همچنین گفت که جلیل دیگر قصد کاندیداتوری ندارد و کاندیدای اصلی اصولگرایان شخصی است که به زودی از او رونمایی می‌شود.

 

 

 

 

 

آمار جدیدی از تعداد اعضای فراکسیون امید

محمدرضا تابش در گفت وگویی، در پاسخ به انتقادهای مطرح شده از هیات رئیسه این فراکسیون اظهار داشت: اعضای فراکسیون امید از همان ابتدا این نظر را داشتند که ترکیب هیات رئیسه باید ترکیب فراگیری باشد و اگر این مسئله اتفاق می‌افتاد، خیلی بهتر می‌بود.عضو هیات رئیسه فراکسیون امید افزود: وقتی نتیجه آرا مشخص شد، بنده و یکی دیگر از دوستان پیشنهاد دادیم که از هیات رئیسه کناره گیری کنیم تا یکی از برادران اهل سنت و یا یکی از نمایندگان زن در ترکیبهیات رئیسه قرار بگیرند.رئیس فراکسیون اصلاح‌طلبان در مجلس هفتم و هشتم افزود: با توجه به آنکه ترکیب معرفی شده، ترکیب موقتی برای زمانی تقریبا یک‌ماهه بود نظر دوستان این بود که انتخابات به روش دموکراتیک انجام شده و این نتیجه حاصل شده و بهتر است از همان ابتدای کار این روش دموکراتیک را به هم نزنیم؛ با این حال این باور در ذهن همه وجود دارد که موفقیت وقتی حاصل می‌شود که همه اقشار و آحاد و گروه‌ها احساس مشارکت در امور بکنند و اطمینان دارم در ترکیب هیات رئیسه دائمی فراکسیون این نقایص اصلاح خواهد شد.تابش در پایان تصریح کرد: در اساسنامه موقت حضور ۹ نفر در هیات رئیسه فراکسیون امید پیش‌بینی شده است و احتمالا فراکسیون با حضور بالغ بر۱۳۰ تا۱۴۰ نفر از نمایندگان مجلس دهم تشکیل خواهد شد. ایلنا این گفت و گو را منتشر کرده است.

گفته می شود رویانیان که به مدت دو فصل عضویت در هیات مدیره سرخپوشان را به عنوان مدیرعامل برعهده داشته، اکنون رایزنی عجیب و جالب توجهی را برای در اختیار گرفتن این مجموعه آغاز کرده است و گفته می شود در مذاکرات خود وعده هایی جالب در این رابطه داده است.او به همراه فرد دیگری با حضور در هولدینگ ها و شرکت های معتبر با دادن آفرهای جالب توجه سه نوع همکاری برای حضور در راس پرسپولیس را ارایه داده است که از این جمله می توان به اسپانسرینگ، شراکت و مالکیت ۲ الی ۵ ساله نام برد!رویانیان که بعد از جدایی از پرسپولیس و با توجه به تضاد سیاسی با دولت جدید فعالیتی در حوزه ورزش نداشته اکنون با این شیوه که مشخص نیست بر پایه کدام پشتوانه چنین وعده ای را ارائه می دهد.او که پیش از این با حضور در مجموعه SIS و عقد قرارداد مشترک با پرسپولیس، برند این باشگاه را برعهده گرفته بود، بعد از خروج از جمع پرسپولیس این قراردادش نیز لغو شده بود چون با حضور در دو طرف ماجرا نمی توانست اقدام به عقد چنین قراردادی کند. این خبر را باشگاه خبرنگاران منتشر کرده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*