آخرین خبر :

اخبار کوتاه

گفته می شود تهیه‌کننده‌ی کنسرت شهرام و حافظ ناظری در نیشابور مدعی شد که در پی تدارک برگزاری کنسرت در نوبتی دیگر، دادستان نیشابور تهدید کرده که در صورت هرگونه اقدامی، با شهرام ناظری برخورد می‌کند. مدیربرنامه‌های شهرام ناظری نیز، لغو دوباره‌ی این کنسرت را در نیشابور، به‌دلیل دستور دادستان، تایید کرد.

 

درگیری در کمپ لیبرتی

حدود ۱۰۰ خانواده ایرانی برای ملاقات با فرزندان، برادران و خواهران خود عازم کمپ لیبرتی محل نگهداری گروهک تروریستی منافقین شدند اما موفق به دیدار با آنها نشدند.کمپ لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بغداد قرار دارد. بر اساس مشاهدات خبرنگار این خانواده ها، فرزندان، برادران و خواهران خود که در اسارت این گروهک تروریستی هستند را صدا می زدند و تنها خواسته آنها ملاقات با آنها بود اما منافقین حاضر در این کمپ با سنگ و چوب پاسخ این خانواده ها را دادند.بعد از دقایقی از حضور این خانواده های در جلوی این کمپ، منافقین شعارهایی علیه این خانواده ها سر دادند و آنها را مزدوران وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران و خائن توصیف می کردند. در مقابل نیز این خانواده ها شعارهای مرگ بر رجوی سر دادند.منافقین تقاضای این خانواده ها برای ملاقات با فرزندان، برادران و خواهران شان را با پرتاب سنگ و چوب پاسخ دادند که در نتیجه این حملات برخی از این خانواده ها مجروح و زخمی شدند.این در حالی است که فرزندان این خانواده ها سالها از سوی گروهگ تروریستی منافقین اسیر هستند و برخی از آنها به زور و با فریب به آنجا منتقل شدند و هیچ خبری از آنها در دست نیست.

 

تکذیب نامه ارفاق نمره به دانش آموزان سوم متوسطه

محمد فاضل مدیر کل دفتر وزارتی در پی انتشار عکسی مبنی بر ارفاق نمرات به دانش آموزان سوم متوسطه گفت: این عکس کاملا تکذیب می شود و چنین مساله ای صحت ندارد و همانطور که در عکس هم مشاهده می شود شواهدی مبنی بر عدم صحت این نامه وجود دارد.وی ادامه داد : با این وجود وضعیت سوالات در حال بررسی است و به زودی تصمیم گیری در این باره انجام شده و نتیجه قطعی اعلام می شود

 

 

 

 

شغل کوثری بعد از دوران نمایندگی مجلس

اسماعیل کوثری نماینده تهران در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه پس از دوران نمایندگی مجلس به چه‌کاری خواهند پرداخت، گفت: بنده بعد از مجلس به‌منظور دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) راهی سوریه خواهم شد.

 

آزمون علی‌عسگری با پخش مسابقات والیبال

مدیریت جدید صداوسیما در شروع مسابقات والیبال ، لوگوی سامانه پیامکی فدراسیون والیبال را محو کرد! تغییرات انجام گرفته در فدراسیون والیبال به نظر می رسد قبل از هرچیز قرارداد سامانه پیامکی معروف این روزهای فدراسیون والیبال و تیم های استقلال و پرسپولیس را هوا کرده اس. در بازی اول تیم ملی برابر استرالیا ، خبری از مرتضی حسینی در استودیو و حرف های روی اعصاب او نبود. کسی مدام نمی گفت شماره ای پیامک شود و حتی لوگوی این سامانه را در گزارش های تولیدی فدراسیون والیبال گرفته بودند. در دوره مدیریت پورمحمدی و سرافراز ، قرارداد ناچیزی میان تلویزیون و این سامانه بسته شده بود که به نظر می رسد با تغییرات انجام گرفته در تلویزیون و روی کار آمدن علی عسگری ، این یکی از اولین تغییرات در سیما بوده و قرارداد این سامانه با ارقام قبلی روی هوا رفته است!

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*