آخرین خبر :

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی: عملیات اجرایی گازرسانی به ۹۹ روستای خراسان جنوبی در دست اجرا است

 

شبکه گازی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: هم اکنون عملیات اجرایی گازرسانی به ۸ شهر و ۹۹ روستای استان خراسان جنوبی در دست اجرا است.

فرشید دشتی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش تعداد پروژه‌های گازرسانی به منظور شتاب گرفتن بهره مندی شهرها و روستاهای باقیمانده استان از نعمت گاز طبیعی اظهار داشت: در همین راستا عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به شهرهای اسدیه، قهستان، حاجی آباد، زهان، اسفدن، طبس مسینا، گزیک و نهبندان و ۹۹ روستای استان در دست اجرا است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۷ شهر و ۱۳۲ روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار است، افزود: در سال گذشته ۲۳ روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی بیان کرد: در راستای گازرسانی به شهرها و روستاهای استان تاکنون بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ کیلومتر خط انتقال، شبکه تغذیه و توزیع اجرا و بیش از ۹۰ هزار انشعاب گاز نصب شده است.

دشتی با اشاره به مصرف گاز در بخش نیروگاهی استان گفت: در سال گذشته بخش نیروگاهی استان خراسان جنوبی با مصرف ۸۰۱ میلیون متر مکعب گاز طبیعی ۵۶ درصد مصرف گاز استان را در این حوزه به خود اختصاص داده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*