آخرین خبر :

فرماندار نهبندان: بیش از یک میلیارد تومان از سوی بنیاد برکت به شهرستان نهبندان اختصاص یافت

 

نظافت فرماندار نهبندان

فرماندار شهرستان نهبندان از اختصاص یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان و عقد قرارداد جدید کار عمرانی و محرومیت زدایی با بنیاد برکت خبر داد.

اصغر نظافت صبح امروز در شورای اداری شهرستان نهبندان اظهار داشت: توجه ویژه بنیاد برکت به شهرستان نهبندان قابل تقدیر است این نهاد علاوه بر ۴۹ میلیارد ریال بیش از ۱۰ میلیارد ریال دیگر برای مردم این خطه هزینه خواهد کرد.

وی تصریح کرد: تمامی تعهدات قبلی بنیاد برکت در شهرستان نهبندان که برای تحقق آن ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده تامین اعتبار شده و اکنون اجرایی و یا در حال انجام است.

فرماندار نهبندان گفت: اجرای طرح‌های آبرسانی خسروآباد و کلاته نو، احداث مجتمع آبرسانی الوند (ساکرد و سیاه خونیک) طرح‌های راهسازی محورهای عباس آباد کلپ، بیشه اناران و بیدک و احداث کتابخانه و دیگر طرح‌های فرهنگی از جمله این طرح‌هایی است که قسمت اعظم آن اجرایی شده و مابقی تا تیرماه امسال به اتمام می‌رسد.

وی افزود: از این اعتبارات ۴۰۰ میلیون تومان برای راه اندازی مرکز سی .تی. اسکن بیمارستان شهید آتشدست، ۱۵۰ میلیون تومان برای تأمین و نصب ۱۰ دستگاه آب شیرین کن، ۱۲۰ میلیون تومان مرمت قنوات، ۱۳۰ میلیون تومان احداث سالن ورزشی شهرداری نهبندان، ۵۰ میلیون تومان احداث خانه عالم شوسف، ۲۰۰ میلیون تومان مربوط به توسعه ۲ مسجد حضرت ابوالفضل و سهل آباد است که کار اجرایی آن نیز طی روزهای آینده آغاز خواهد شد.

فرماندار نهبندان بیان کرد: لازمه توسعه و رونق اقتصادی نهبندان در فراهم کردن زیر ساخت‌ها است و امید است در سال جدید در جهت منویات شعار مقام معظم رهبری گام‌های موثری برداریم.

نظافت تصریح کرد : دولت تدبیرو امید تنها دولتی است که توانسته با فن مذاکره و هنر دیپلماسی کشور را از ذیل فصل هفتم منشور سازمان ملل که همان اجماع جهانی برای حمله نظامی است خارج کند و برجام تصمیم نظام و قابل پذیرش از سوی کلیت نظام بوده است.

وی افزود: بهترین راهکار اجرایی شدن ایجاد کار گاه‌های کوچک و زود بازده در روستاها است و نباید از این استعدادها غافل شد و اجرای طرح تولیدی برق ۵۰ مگاواتی توسط شرکت شستا زیر ساخت اساسی و مهم برای مصارف واحدهای تولیدی صنعت و معدن است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*