رئیس مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی: سند راهبردی خراسان جنوبی تهیه می‌شود

 

اقتصاد مقاومتی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت با بیان اینکه امسال برای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی نباید تکیه بر اعتبار شود، گفت: دستگا‌ه‌های اجرایی استان باید با برقراری تعامل با وزارتخانه های مربوطه خود سند راهبردی استان را تنظیم کنند.

محمد هادی آرین ظهر امروز در ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: دستگاه های اجرایی استان باید با برقراری تعامل با وزارتخانه های مربوطه خود سند راهبردی استان را تنظیم کنند.

وی افزود: همچنین باید دستگاه‌های اجرایی استان با برقراری ارتباط با وزارتخانه‌های مربوطه برش استانی برنامه های عملیاتی خود را منطبق بر برنامه های تکلیفی و پس از انجام بررسی های کارشناسی در مجموعه دستگاه ارائه کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی بیان کرد: در راستای طرح ارتقا و بهره بری برش ها و تنظیمات مدیران دستگاه ها هر دو هفته باید گزارش را ارائه دهند.

آرین تصریح کرد: در حال حاضر تکلیف همه دستگاه ها با برنامه های ابلاغی مشخص است و برش استان را از هرکدام از مدیران در خواست کردیم و تکلیف می شود تا پایان سال ۹۵ گزارشات را اعلام کنند.

رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی خراسان جنوبی نیز بیان کرد: در شرکت فرآورده های نفتی خراسان جنوبی توانستیم ۳۰ میلیون لیتر فرآورده نفتی در روستاهای مرزی توزیع کنیم.

علی اصغر اصغری تصریح کرد: با توجه به اینکه ۴ بازارچه دیگر براساس عرضه سوخت غیر فعال است آمادگی کامل در زمینه عرضه فرآورده های نفتی در سطح بازارچه های مرزی را داریم.

وی خاطرنشان کرد: در بحث بهینه‌سازی مصرف سوخت حدود ۲۰ میلیون لیتر فرآورده نفتی عرضه نشده است و فرآورده های گازی جایگزین این فرآورده ها شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی نیز اظهار داشت: در بحث فرش یک طرح جامعی وجود دارد و حدود  ۱۵ هزار بافنده مشغول فعالیت هستند و این از برنامه های جاری است و اعتبارات ملی دارد.

داوود شهرکی بیان کرد: وزارت صنعت و معدن برنامه ها را ابلاغ کرده و حدود ۵ تا ۶ برنامه کلی ابلاغ شده و همچنین کارگروهی به استان ابلاغ شده و ما شروع کردیم تا واحدها راشناسایی و مشکلات را برطرف کنیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*